Web Analytics Made Easy - Statcounter

استخر دانش‌آموزی شهرستان تایباد با وجود اینکه ۷ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد اما همچنان غرق در مشکلات مالی برای بهره‌برداری است. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، با گذشت بیش از هفت سال از آغاز ساخت تنها استخر دانش‌آموزی شهرستان تایباد، این پروژه همچنان نیمه‌تمام مانده و برای تکمیل آن به بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آنچه از سوی مقامات دولتی اعلام می‌شود؛ در حال حاضر بیش از 70 هزار پروژه نیمه‌تمام در سطح کشور داریم که هزینه اتمام آنها حدود 700 هزار میلیارد تومان تخمین زده‌ شده است. طبق بررسی‌های سازمان مدیریت، مقصر 5 درصد از علت نیمه‌تمام‌ماندن پروژه‌های عمرانی، پیمانکار و 95 درصد عوامل دیگری چون مشکلات مالی دولت و نبود بودجه برای تأمین اعتبار عنوان شده است؛ پروژه استخر دانش‌آموزی شهرستان تایباد یکی از این پروژه‌های نیمه تمام است.

محمدی، پدر یکی از دانش‌آموزان این شهرستان در گفت‌وگو با تسنیم گفت: مسئولان تایباد برای به پایان رساندن این پروژه باید تلاش کنند زیرا این کار سبب ارتباط بیشتر و بهتر بین اولیای دانش‌آموزان و مدارس خواهد شد. ورزش شنا می‌تواند تاثیرات روحی و جسمی خوبی بر زندگی روزمره ما دانش آموزان بگذارد. از مسئولان استانی و کشوری برای به پایان رساندن این استخر نیمه کاره تقاضا می‌شود که تمام تلاش و کوششان  خود را بکنند.

صالحی یکی از دانش آموزان شهرستان تایباد نیز در این باره می‌گوید: همه ما امروزه تمایل داریم بخشی از اوقات فراغت خود را ورزش پر کنیم، همچنین بسیاری از دانش آموزان دوست دارند تعطیلات تابستان را در کلاس‌های ورزشی مثل شنا حضور یابند زیرا این رشته ورزشی معمولا دارای هزینه‌های کمتری نسبت به سایر رشته‌‌ها است.

زمین فوتبال و استخر رفسنجان با حضور وزیر ورزش افتتاح شدشیرجه شناگران خراسانی در استخر مشکلات؛ بازهم پای پول در میان استاستخر سرپوشیده بیارجمند با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

وی بیان کرد: ما دانش‌آموزان حق داریم از اماکن ورزشی به ویژه استخر شنا و سالن‌های فوتسال و والیبال استفاده بکنیم، خوشبختانه تایباد تعدادی سالن سرپوشیده برای این ورزش‌ها دارد اما تنها استخر تایباد که چندین سال از ساختش می‌گذرد جوابگوی جمعیت 120 هزار نفری شهرستان تایباد نیست.

مدیر آموزش و پرورش تایباد اما می‌گوید: این پروژه ورزشی بعد از گذشت 7 سال یکی از مهمترین طرح‌های نیمه تمام این شهرستان است که تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل به بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمود آریامنش افزود: برای تامین اعتبار این پروژه نیمه تمام، باید مسئولان استانی و کشوری دست به کار شوند تا هر چه سریع‌تر این مشکل حل و برطرف شود.

همچنین وی به یکی دیگر از کمبود فضاهای ورزشی در حوزه دانش‌آموزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال احداث زمین چمن هستیم و برای تکمیل زیرساخت‌های لازم در این مکان ورزشی نیز نزدیک به 2 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. سرانه فضاهای سرپوشیده و روباز ورزشی در این شهرستان 53 سانتی متر مربع است.سرانه فضاهای سرپوشیده و روباز ورزشی در این شهرستان 53 سانتی متر مربع است.

گزارش از عماد زمانی

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعه در کرمان نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی خراسان جنوبی یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است. طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد. پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی