Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد حمید دوستی پور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت‌های خرد طی سه روز گذشته در سطح شهرستان قصرقند تشدید شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس آگاهی و مواد مخدر با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی با شناسایی مناطق آلوده طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۱۱ سارق را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی شهرستان قصرقند بیان داشت: در این راستا ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متمهان ۱۰ دستگاه موتورسیکلت، ۵۰ مترکابل برق فشار قوی سرقتی کشف کردند.

سرگرد دوستی پور با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد افیونی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

 انتهای پیام/پ

کشف موتور سیکلت های سرقتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیرو انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد