Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صبح دوشنبه مراسم نشست پيشگامان شبکه‌هاي اجتماعي عربي در مرکز تجاري بين‌المللي دبي با حضور گروهي از اصحاب رسانه و خبرنگاران از رسانه‌هاي محلي و منطقه‌اي و همچنين فعالان شبکه‌هاي اجتماعي برگزار شد.
شبکه العربيه دوشنبه 10 دسامبر، جايزه پيشگامان شبکه هاي اجتماعي در حوزه موسسه‌هاي رسانه‌اي را دريافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شيخ مکتوم بن محمد، اين جايزه را تسليم ترکي الدخيل مدير شبکه العربيه کرد.
صبح دوشنبه مراسم نشست پيشگامان شبکه‌هاي اجتماعي عربي در مرکز تجاري بين‌المللي دبي با حضور گروهي از اصحاب رسانه و خبرنگاران از رسانه‌هاي محلي و منطقه‌اي و همچنين فعالان شبکه‌هاي اجتماعي برگزار شد.
در نشست اين دوره، 70 سخنران از 25 کشور حضور دارند تا درباره آينده شبکه‌هاي اجتماعي و ارائه برجسته‌ترين تجربه‌هاي موفق در اين زمينه گفت‌وگو کنند.
بسياري از چهره‌ها و شخصيت‌هاي عربي و بين‌المللي تاثير گذار در زمينه شبکه‌هاي اجتماعي در اين نشست حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده پاسخ پهپادی-موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در رسانه‌های عربی

پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از همان دقایق ابتدایی مورد توجه رسانه‌های عربی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «الجزیره» و «العربی» قطر، «المملکه» اردن، «الرای» کویت، «العهد» لبنان، «فلسطین الیوم» و «الغدیر» عراق و غیره از جمله شبکه های تلویزیونی منطقه بودند که بلافاصله پس از انتشار خبر شروع حمله پهپادی نیروی هوافضای سپاه پاسداران به اهداف نظامی در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین، برنامه های خبری خود را به این رویداد مهم نظامی معطوف کردند.

شبکه الجزیره قطر که با زیر نویس کردن اخبار و اظهارات مقامات تل آویو و آمریکا و قرائت گزارش خبرنگاران خود، مخاطبان عرب زبان را به ادامه برنامه های شبکه در این خصوص سوق و از تهران گزارش داد که هزاران ایرانی در خیابان های شهرهای بزرگ تجمع کردند تا حمله بی سابقه توسط کشورشان علیه رژیم اسرائیل در پاسخ به هدف قراردادن کنسولگری این کشور در دمشق که توسط ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده بود را جشن بگیرند.

الجزیره با استناد به اظهارات مقامات نظامی تل آویو و تهران، افزود: بیش از ۱۰۰ فروند پهپاد از داخل خاک ایران به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شده است.

این شبکه ادامه داد:‌ صدها نفر از مردم تهران پس از اعلام آغاز عملیات پهپادی علیه رژیم اسرائیل با عنوان «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران در میدان فلسطین در مرکز تهران تجمع کردند.

الجزیره افزود: تجمع کنندگان در میدان فلسطین تهران در حمایت از سپاه پاسداران شعارهایی مانند «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سردادند و پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان را برافراشتند.

این شبکه عرب زبان اضافه کرد که در شهر اصفهان در مرکز ایران نیز مردم با حضور بر سر مزار سرلشکر «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان سپاه پاسداران که در حمله به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید، تجمع و از اقدام نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران قدردانی کردند.

المیادین و العربی نیز با اعلام اخبار مشابه از حملات پهپادی و موشکی سپاه علیه رژیم اسرائیل گزارش دادند که تجمعات مشابهی همانند اصفهان در مقابل مزار سردار سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران در کرمان ایران برگزار شد و تجمع کنندگان شعارهایی را در حمایت از اقدام سپاه و محکومیت رژیم اسرائیل سر دادند.

این رسانه ها گزارش دادند که در سایر شهرهای ایران نیز صحنه های برپایی جشن بخاطر پاسخ سپاه پاسداران به حمله موشکی ارتش رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، مشاهده شد.

شبکه الرای کویت نیز با اعلام حمله پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی از خاک ایران، افزود: مقامات تل آویو برای مقابله با این حمله، چند ساعت قبل از رسیدن پهپادها بر فراز اسرائیل، خدمات GPS را بصورت موقت غیر فعال کردند.

پایگاه خبری عرب ژورنال نیز نوشت: به رغم اقدامات رژیم صهیونیستی در غیر فعال کردن خدمات GPS و فعال کردن سامانه پدافندی گنبد آهنین، در پی حمله هوایی ایران، انفجارهای شدیدی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به وقوع پیوست.

این پایگاه خبری به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که بر اثر فرود موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در پایگاه های اسرائیلی، صداهای انفجار در مناطق مختلف قدس، تل‌آویو، النقب، بئر السبع، یافا، حیفا و الجلیل شنیده شد.

عرب ژونال اضافه کرد:‌ انفجارهای پی در پی، جولان اشغالی سوریه را نیز لرزاند.

روزنامه العرب نیز نوشت که بامداد یکشنبه ده‌ها پهپاد و موشک کروز به سمت اهدافی خاص در اسرائیل (‌سرزمین های اشغالی فلسطین ) توسط سپاه پاسداران از داخل ایران شلیک شد. بسیاری از کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که رهگیری و انهدام پهپادها و موشک ها برای نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و نظامیان رژیم صهیونیستی دشوار بوده است.

این روزنامه اضافه کرد: سپاه پاسداران گفته است که عملیات «وعده صادق » بخشی از پاسخ جنایات رژیم اسرائیل بوده است.

پایگاه «اثر پرس» سوریه نیز با انتشار اخبار مربوط به حمله پهپادی و موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی فلسطین نوشت: این حمله، صفحه جدیدی از درگیری با رژیم اسرائیل را گشود.

همچنین پایگاه خبری بغداد الیوم با انتشار اخبار مربوط به این حمله پهپادی به نقل از «عماد علو» سرلشگر بازنشسته و رئیس مرکز مطالعات امنیتی و راهبردی عراق نوشت که ایران در ارسال پیام و قدرت نمایی به جهان به ویژه به آمریکا و رژیم اسرائیل از طریق شلیک پهپادها و موشک ها موفق بوده است.

وی افزود: تهران نشان داد که قادر به پاسخگویی و عبور از خطوط قرمزی است که آمریکا در برابر هر طرفی که قصد حمله به اسرائیل را دارد، قرار داده است.

رئیس مرکز مطالعات امنیتی و راهبردی عراق اضافه کرد که منطقه در آستانه مرحله جدیدی است که در آن قواعد درگیری و بسیاری از معادلات در چارچوب معادلات بازدارندگی متقابل ایران، اسرائیل و آمریکا تغییر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • بازتاب گسترده پاسخ پهپادی-موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در رسانه‌های عربی
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری
  • بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی
  • ادعای رسانه‌های عبری: حملات ایران به اسرائیل آغاز شد
  • مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»
  • ادعای یک شبکه عربی درباره کشتی توقیف شده
  • گزارش تصویری | بازدید ۱۰۰ میلیونی تلاوت قاری نوجوان برنامه محفل در شبکه‌های اجتماعی