Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:31:02 GMT

مدارس دو شیفته هیات امنایی از گردونه خارج می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۲۳۱

مدارس دو شیفته هیات امنایی از گردونه خارج می شود

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طبق آئین نامه مربوطه، مدارس دو شیفته هیات امنایی سال آینده از گردونه خارج خواهد شد و فقط مدارس تک شیفته می توانند به صورت هیات امنایی فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ مسعود عزیزی امروز سه شنبه در گردهمایی مدیران مدارس هیات امنایی شیروان اظهار داشت: طبق آئین نامه مربوطه در سال آتی، مدارس دو شیفته هیات امنایی از گردونه خارج خواهد شد و فقط مدارس تک شیفته می توانند به صورت هیات امنایی فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر دقت در هزینه کردهای مالی در مدارس هیات امنایی گفت: اخذ هر گونه وجهی باید با ورود و خروج حساب آموزشگاه صورت گیرد و جلسات مربوطه برای این هزینه کردها تشکیل و مستندات مالی بایگانی شود.


عزیزی افزود: امسال در حوزه مدارس هیات امنایی پس از نظارت و بررسی مدیران، مدارس موفق مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


سعید رحمانی فضلی، مدیر آموزش و پرورش شیروان هم با اشاره به کمبود معاونت در مدارس هیات امنایی گفت: تراکم در مدارس هیات امنایی بالاست و با توجه به فشار کاری و اهمیت آن، این مدارس باید مورد پشتیبانی قرار گیرد.


در ادامه، مدیران مدارس هیات امنایی مشکلات مدارس خویش را عنوان کردند و از برخی مدارس بازدید شد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور هرمزگان دفاع مقدس ورود شهدا مرز شلمچه خراسان جنوبي مشهد استان سمنان بجنورد خراسان شمالی بیرجند هیات امنایی شیروان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی در گفتگو با شفقنا، ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر یک بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901444

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!