Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@19:53:21 GMT

سفیر جدید ایران در چین با رئیس‌جمهور دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۲۶۶

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این دیدار تحکیم و توسعه روابط همه جانبه میان تهران و پکن را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با اراده مقامات عالی‌رتبه دو کشور، در سطح و مسیر بسیار مناسبی است و این روند ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان فرهنگی دو ملت و سابقه دیرینه روابط فیمابین، تلاش برای تعمیق هر چه بیشتر روابط، تسریع در اجرای توافقات دوجانبه و تقویت پیوند میان بخش های خصوصی دو کشور را که می تواند بیش از پیش منافع مشترک را تامین کند، ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات