Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:20:53 GMT

تشریح شرایط تمرینی تراکتور از زبان پیروانی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۳۴۳

تشریح شرایط تمرینی تراکتور از زبان پیروانی

امیرحسین پیروانی دستیار محمد تقوی در تیم تراکتورسازی می گوید این تیم ساده بازی می کند و سعی دارد با مالکیت توپ و فینیشینگ عالی، سبک بازی اش را در هر سابقه به حریفان غالب کند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم تراکتورسازی امسال در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود و هواداران نمی توانند از آن دیدن کنند. همچنین اهالی در بعضی روزها و حدودا هر هفته یک بار می توانند به محل تمرین این تیم بروند و عملکرد شاگردان تقوی را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به عبارتی محمد تقوی قصد دارد در آرامش کامل تیمش را تمرین بدهد و برای هر بازی آماده کند. او که اعتقاد شدیدی به تمرینات دارد، اغلب جلسات تمرینی را با جدیت تمام دنبال می کند و بر اساس آن ها ترکیب می چیند.

 

تراکتوری ها امروز هم تمرین خود را در بنیان دیزل سپری کردند. امیرحسین پیروانی در گفتگویی وضعیت تمرین را اینطور تشریح کرد: باتوجه به این که حدود 6 ماه از لیگ گذشته و به نیم فصل رسیدیم، خوشبختانه درک متقابلی از کادرفنی و بچه ها برقرار شده.

 

ما کاملا اشراف پیدا کردیم بر توانایی آن ها و بازیکنان با تفکرات ما و ما سعی می کنیم سبک بازی مان را غالب کنیم در تمام بازی ها. از طرفی ما خیلی ساده بازی می کنیم، بازی مالکانه و انتقال سریع و این را در تمرینات هم پیگیری می کنیم و در دستور کار هست. سعی می کنیم حفظ توپ و گردش خوبی داشته باشیم و بعد از آن سعی کنیم انتقال سریع داشته باشیم. موقعی که توپ را از دست می دهیم سعی می کنیم در حداقل زمان توپ را از حریف بگیریم و تفکراتمان را غالب کنیم در بازی ها.

 

امیرحسین پیروانی (سرمربی) محمد تقوی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد تقوی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تراکتور محل نمایش آمادگی و تکنیک از سوی بازیکنانی است که حالا بعد از شکست برابر ذوب‌آهن انگیزه زیادی دارند تا توانایی خود را به هواداران این تیم نیز ثابت کنند.

رحمان جعفری که شروعی پرامید با پیراهن تراکتور داشت و به صدر جدول گلزنان نیز نزدیک شد، در سال جدید هنوز پایش به گلزنی باز نشده و از این نظر فشاری را از سوی هواداران هم تحمل می‌کند اما آمادگی این بازیکن در تمرینات، امیدها را برای بازی حساس نساجی افزایش می‌دهد.

جعفری که از شمس آذر به تراکتور منتقل شده، در یکی از تصاویر منتشره از تمرین تراکتور در حالی‌که ریکاردو آلوز در حال تماشای اوست، با یک قیچی برگردان جالب توپ را به سمت دروازه می‌فرستد.

اگرچه امیدهای تراکتور برای قهرمانی کاهش یافته و یا به‌زعم هواداران بدبین این تیم به صفر رسیده اما هنوز این تیم در رقابت برای سهمیه آسیا و قهرمانی جام حذفی قرار دارد و برای دستیابی به این مهم، نیازمند درخشش مهاجم اصلی خود نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور