Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در اجلاسیه نهایی دو هزار شهید خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده شهدا افتخاری بسیار بزرگ است که باید شکرگزار خداوند باشیم اظهار داشت: انسان در زندگی اجتماعی برای رسیدن به جایگاه تلاش‌های زیادی می‌کند که در این راستا برای رسیدن به جایگاه کرامت و در جایگاهی که به بزرگواری برسد باید از بزرگی روح برخوردار شود تا بتواند بر تمام هواهای نفسانی خود مسلط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انسان باید به جای اینکه اسیر نفس شود امیر نفس باشد و این امر در پرتو الهی میسر می‌شود و بزرگ در عامل زیاد داریم اما هر بزرگی بزرگوار نیست زیرا فرق بین بزرگ و بزرگوار زیاد است و بزرگواری جایگاهی است که انسان در پرتو عبودیت پروردگار پیدا می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شهدا با اختیار قراردادن جان در کف دست به ندای حق لبیک گفتند بیان کرد: امامان ما هم مقام کرامت داشتند و بالاترین مقام که شهادت است خداوند به شهدا نائل کرد و اگر کسی شهید شد به معنی آن است که وجه‌الله بر او نظر کرده  و اگر ما بخواهیم بمانیم باید مورد نظر وجه‌الله قرار گیریم و راز ماندگاری شهدا این است که شهدا به وجه‌الله نظر کردند.

رئیسی خاطرنشان کرد: مگر کسی می‌تواند در کنار پرچم شهدا به جای استقلال جامعه دم از وادادگی بزند و همچنین در برابر دشمنان دم از کوتاهی و تسلیم بزند.
وی فرهنگ شهدا و پیام آنان را ایستادگی در برابر تحریم‌ها و حمایت از اقتصاد مقاومتی و داشته‌های ملت ایران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون همه دستاوردهای انقلاب به برکت خون شهدا بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: از امتیازات مردم غیرتمند و شهید پرور خراسان جنوبی دلدادگی به نظام و ارزش‌های آن است و نرخ پایین جرم در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها همین مسئله را نشان می دهد.

رئیسی با اشاره به دلاوری‌های مرزبانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی و مرزبانان این منطقه علیرغم کمبودها و کاهش نزولات الهی در جایگاه دفاع از نظام و پاسداری از خون شهدا و پیروی از سخنان مقام معظم رهبری جزو پیشگامان هستند.

وی خطاب به شهدای گرانقدر یادآور شد: شهدای عالی قدر ما آمده‌ایم با شما پیمان ببندیم و اجازه نمی‌دهیم وصیت شما بر زمین بماند و با شما در ادامه دادن راهتان و پیروی از انقلاب عهد می‌بندیم تا همواره پاسدار خون مطهر شما باشیم.

در این مراسم بیش از 100 عنوان کتاب به همراه تمبر کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی رونمایی شد.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   ‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.   وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند