Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در مراسم بازدید معاون اول رییس جمهوری از این طرح گفت: طرح توسعه بندر شهید رجایی دارای سه مرحله است که مرحله نخست آن با طول اسکله 870 متر، 10 سال قبل به بهره برداری رسید.
الله مراد عفیفی پور افزود: مرحله دوم این طرح نیز مربوط به یال های شرقی و غربی با مجموع اسکله هایی به طول 2 هزار و 200 متر است که با نصب تجهیزات مربوطه در این مرحله، هم اکنون ظرفیت بندر شهید رجایی به 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون تی ای یو کانتینر رسیده است.
وی بیان داشت: مرحله سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی نیز عملیات اجرایی آن در اسفند ماه سال گذشته با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، که با تکمیل این طرح ساخت سه پست اسکله با آبخور 17.5 متر در آن، ظرفیت کانتینری سالانه این بندر به 8 میلیون تی ای یو کانتینر افزایش می یابد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: در این طرح با ساخت یکهزار و 400 متر اسکله و محوطه سازی به میزان حدود 112 هکتار، کشتی های بزرگ کانتینربر در بندر شهید رجایی پهلو می گیرند.
وی بیان داشت: اسکله های مرحله سه طرح توسعه بندرشهید رجایی دارای قابلیت پذیرش کشتی های دارای ظرفیت 18 هزار و 400 تی ای یو کانتینر را دارد.
بندر شهید رجایی با ظرفیت سالانه 100 میلیون تن کالا، بزرگترین و مهم ترین بندر جمهوری اسلامی ایران است که به تنهایی 58 درصد عملیات کالاهای غیرنفتی، 43 درصد عملیات جابه جایی فرآورده های نفتی و 85 درصد از عملیات کانتینری بنادر کشور را بر عهده دارد.
معاون اول رییس جمهوری که از روز دوشنبه وارد هرمزگان شده علاوه بر دیدار با مردم کوشا احمدی ، نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان، افتتاح بزرگترین آب شیرین کن کشورو نیروگاه برق هرمز درادامه از صنایع غرب و همچنین مجتمع کشتی سازی بازدید می کند.
دراین سفر 2 روزه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، رییس بنیاد مستعضفان و وزرای نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی ایشان را همراهی می کنند.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جهاد کشاورزی رییس جمهوری رییس جمهوری اسلامی ایران کار و رفاه اجتماعی نیروگاه برق منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس