Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:11:09 GMT

تغییر شرایط سهمیه مناطق محروم در آزمون دستیاری

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۳۸۸

شرایط استفاده از سهمیه مناطق محروم در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تغییر کرد.

به گزارش مهر، ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از شنبه ۱۷ آذر آغاز شده است و تا یکشنبه ۲۵ آذر ادامه دارد. داوطلبان باید علاوه بر دفترچه راهنمای ثبت نام به اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره سهمیه ها و شرایط پذیرش نیز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی شرایط استفاده ازسهمیه مناطق محروم در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تغییر کرده است.
متقاضیان استفاده از سهمیه مناطق محروم در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
با توجه به رای صادره در هشتاد و نهمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی ۲ تیر ۹۷ شرایط استفاده از سهمیه مناطق محروم به شرحی که در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری آمده، تغییر یافته است.
شرایط استفاده از سهمیه بومی مناطق محروم در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی بر اساس رای صادره در شورای آموزش پزشکی:
فرد متقاضی استفاده از سهمیه بومی مناطق محروم باید به طور کامل دارای یکی از شرایط زیر را بر اساس رای صادره در هشتاد و نهمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی ۲ تیر ۹۷ داشته باشد:
۱: متولد استان مورد تقاضا (ارسال اسکن شناسنامه)
۲: گذراندن دو مقطع تحصیلی کامل از مقاطع تحصیلات قبلی در استان مورد تقاضا اعم از متوالی یا متناوب (فرم بومی بند ۲)
۳: محل تولد یکی از والدین و یا همسر و ۵ سال اقامت اخیر در استان مورد تقاضا (ارسال اسکن شناسنامه والدین یا همسر و مدرکی دال بر ۵ سال اقامت داوطلب در آن استان)
۴: استخدام پیمانی، رسمی آزمایشی یا رسمی قطعی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سازمان های وابسته به وزارت بهداشت با حداقل ۵ سال سابقه خدمت اخیر در همان استان (فرم بومی بند ۴)
۵: پزشکان عمومی پیمانی یا رسمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سازمان های وابسته به وزارت بهداشت با حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی یا سرپرستی در مناطق محروم استان متقاضی به عنوان رئیس شبکه بهداشتی درمانی و یا رئیس بیمارستان (ارسال اسکن مدارک دال بر تایید شرایط)
۶: دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه خدمت به عنوان پزشک اورژانس در مراکز اورژانس تحت پوشش وزارت بهداشت (اعم از بیمارستانی، درمانگاهی،...) برای داوطلبان واجد شرایط متقاضی سهمیه بومی در همان استان برای رشته تخصصی طب اورژانس (ارسال اسکن مدارک دال بر تایید شرایط)
۷: متقاضیان تحصیل در مقطع تخصصی که سابقه حداقل ۷ سال خدمات مرتبط با مدرک دوره ماقبل در همان استان را داشته باشند. (فرم بومی بند ۷)

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا