Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: البرز علی‌رغم مساحت کم، در زمره متراکم‌ترین استان‌های کشور است.

وی بابیان اینکه اقدام مختلف در استان البرز حضور دارند، گفت: بسیاری از مهاجران برای دست یابی به شغل مناسب و گذران معیشت خود به البرز می‌آیند، علاوه بر فرصت‌های بشمار به دلیل مسائل موجود در معرض چالش‌های بسیاری نیز قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری البرز با تأکید بر اینکه جمعیت جوان و تحصیل‌کرده البرز فرصت مغتنمی برای این استان و کشور محسوب می‌شوند، گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در البرز تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال احیاشده و به مدار تولید بازگشته‌اند و برخی از واحدهای نیمه فعال نیز ظرفیت‌های خود را افزایش داده‌اند.

شهبازی بابیان اینکه البرز قطب تولید دارویی کشور است، افزود: در حوزه بهداشت و درمان استان از ابتدای عمر دولت دوازدهم تحولات بزرگی رخ‌داده چراکه در سال ۹۲ برای هر هزار نفر ۱.۲ تخت بیمارستانی وجود داشت ولی اکنون با بهره‌برداری از پنج بیمارستان و سه بیمارستانی که در دست احداث قرار دارد این سرانه به ۴ تخت برای هر هزار نفر رسیده است.

وی به ظرفیت‌های بزرگ البرز در حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: اکنون با برنامه‌ریزی‌هایی که در دستور کار قرار دارد درصدد ایجاد بسترهای اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان هستیم.

سرپرست استانداری البرز در بخش دیگری افزود: این استان بار ترافیک ۱۲ استان کشور را بر دوش دارد و ۲۰ درصد بار ترافیک کشور در ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر مسیر آزادراه کرج از گرم‌دره تا حصارک است.

شهبازی عنوان کرد: ادامه بزرگراه شهید همت در البرز در راستای کاهش حجم ترافیک این محدوده تأثیر بسزایی دارد که این امکان طبق تعهد پیمانکار تا پایان سال قابل بهره‌برداری است و تکمیل آن با پروژه بزرگراه شمالی کرج محقق می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه البرز بار بزرگی از ترافیک ملی را بر دوش دارد در حوزه راه‌سازی پروژه‌های بزرگ بسیاری در دستور کار قرار دارد که بر این اساس تردد مردم تسهیل می‌شود.

سرپرست استانداری البرز گفت: اکنون در مجموعه استان برای ایجاد آرامش و امنیت، اعضای شورای اداری و شورای تأمین مانند یک ید واحد با تعامل، هم‌افزایی و هم‌پوشانی حضور دارند.

شهبازی خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه ۹۸ اقتصاد نفتی کاهش جدی داشته و در این راستا معیشت عمومی، عدالت اجتماعی، انضباط مالی و ایجاد بسترهای اشتغال در اولویت‌های اصلی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طی تعامل و برنامه‌ریزی صحیح درصدد هستیم که بار البرز را به دوش پایتخت تحمیل نکنیم، گفت: برخی از مشکلات و معضلات البرز نیازمند نسخه ملی برای درمان است.

سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: مجموعه البرز برای نیل به اهداف رشد و توسعه و ایجاد نظم و آرامش با یکدیگر متحد و همراه هستند و در این رابطه نیز از رهنمودها و حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان بهره مند می‌شویم.

کد خبر 4482307

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دو پایگاه سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش در مراسم گشایش دومین مرکز خدمات جامع سلامت کیش، گفت: این مرکز با حضور دو پزشک، شش مراقب سلامت و ماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش فعالیت می‌کند.

اسدالله احمدی افزود: این مرکز با هدف افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت خانواده‌های ساکن در مرکز شهر در مجاورت کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است.

وی گفت: پایگاه سلامت خانواده منطقه نوبنیاد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست توسعه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گشایش مرکز خدمات جامع سلامت فارابی گفت: ششصد و چهل و یک خانه بهداشت فعال در استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

حدادی افزود: صد و هفتاد و نه مرکز خدمات جامع سلامت فعال در استان هرمزگان خدمات بهداشتی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشک براساس جمعیت جزیره کیش در مراکز  خدمات سلامت مستقر شده است و هفته آینده نیز یک پزشک به جمع پزشکان مراکز خدمات سلامت کیش اضافه خواهد شد.

مدیر امور بانوان منطقه آزاد کیش نیز، گفت: پایگاه سلامت خانواده مادر و کودک در منطقه مهستان بهره برداری شد.

عالمه خسروی افزود: در این پایگاه سلامت پایدار در چهار بعد سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی براساس شاخص‌های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده