Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:42:57 GMT

512 نفر در دره شهر صاحب شغل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۴۲۲

512 نفر در دره شهر صاحب شغل شدند

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - فرماندار دره شهر گفت: امسال از محل اعتبارات طرح هاي اشتغالزايي 512 نفر در اين شهرستان صاحب شغل شده اند.

به گزارش ايرنا، علي اکبر شفيع زاده روز سه شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاکنون 110 ميليارد ريال اعتبار اشتغالزايي جذب و 512 نفر نيز در سطح شهرستان صاحب شغل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: نصف شدن برخي مبالغ تسهيلات معرفي شده باعث انصراف برخي افراد شده است.
فرماندار دره شهر تاکيد کرد: تعداد 160 طرح حوزه کشاورزي با اعتبار 60 ميليارد ريال به دليل تغيير مرحله دوم در بانک ها باقي مانده است.
شفيع زاده يادآور شد: همچنين 10 طرح در حوزه روستايي با اعتبار 9 ميليارد و 600 ميليون ريال به دليل اتمام اعتبارات حذف شده است.
فرماندار دره شهر با اشاره به اينکه عدم ‌امکان بهره برداري طرح هاي روستايي از نواقص و مشکلات دستورالعمل ها است، افزود: به دليل دوري شهرک صنعتي از شهر در عمل امکان جابجايي کار براي روستائيان وجود ندارد.
وي عنوان کرد: بانک هاي عامل در صورت رد درخواست دليل آنرا ظرف 24 ساعت به کارگروه اعلام کنند، متاسفانه اکثر توان کارگروه صرف تامل بانک و دستگاه هاي اجرايي براي رفع بلاتکليفي متقاضيان شده است.
7177/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم

سخنگوی دولت اعلام کرد که بنا بر اعلام وزارت اقتصاد نیز ۳۶۰ همت تعهدات اوراقی که در دولت‌های قبل منتشر شده بودند، تاکنون در دولت سیزدهم تسویه شده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در زمینه اجاره مسکن و حمایت از دهک‌های پایین جامعه اظهار کرد: یکی از اهداف دولت، تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه است و افتتاح‌های خوبی تاکنون صورت گرفته است. دولت سعی کرد لایحه خود درباره موضوع طرح ساماندهی اجاره‌بها را تجمیع کند. طرح نهایی‌شده و در مجلس مورد اصلاح قرار می‌گیرد که امیدواریم به تایید نهایی و ابلاغ برسد که کمک خوبی به ساماندهی بازار اجاره خواهد کرد.

وی افزود: این مصوبه برای تعیین سقف اجاره و نظارت در این زمینه در اختیار خوبی به دولت می‌دهد. البته کاهش نرخ تورم تولید مسکن را سال گذشته شاهد بودیم و امیدواریم شاهد افزایش نرخ اجاره مانند سال گذشته نباشیم. نظارت گسترده بر بنگاه‌های املاک، مالیات بر خانه‌های خالی، سامانه رایگان خودنویس و هم‌چنین افزایش عرضه زمین و افزایش ساخت مسکن از جمله اقدامات ما در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم