Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:09:03 GMT

180 پرنده وحشی و زینتی قاچاق در دیواندره کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۴۵۲

180 پرنده وحشی و زینتی قاچاق در دیواندره کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره گفت: 180 پرنده وحشی و زینتی قاچاق در اطراف شهر دیواندره کشف و ضبط شد.

سرهنگ حمید رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سودجویان از سردی هوا و بارش برف در منطقه با برپایی دام تعدادی زیاد پرنده وحشی و زینتی را صید کرده بودند بلافاصله بعد از اطلاع از این خبر چند اکیپ عملیاتی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از استقرار و طی یک عملیات منسجم متهم مورد نظر را دستگیر و تعداد 180 پرنده وحشی و زینتی را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره گفت: تمام پرندگان طی صورت جلسه ای تحویل اداره محیط زیست شهرستان داده شده و متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/6108

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق ديواندره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر