Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان این نهاد انقلابی در شهرستان‌های مختلف استان تحت تأثیر تبلیغات سیاسی، طایفه‌ای و منطقه‌ای قرار نگیرند. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، قباد مبشری در نشست شورای اداری بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد اظهار داشت: سیاست این نهاد انقلابی توجه ویژه به محرومان دستگیری از نیازمندان به‌عنوان یک ارزش و کار خداپسندانه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کار کردن در کمیته امداد با سایر ادارات تفاوت دارد و می‌طلبد که با روحیه ایثارگری به نیازمندان خدمت کنیم، عنوان کرد: سیاست این نهاد توجه ویژه به محرومان و دستگیری از نیازمندان به‌عنوان یک ارزش و کار خداپسندانه‌ است.

مبشری ادامه داد: امدادگران کمیته امداد باید از این فرصت و هدیه‌ای که در اختیار ما قرار داده‌شده در راه خدمت‌رسانی بهتر به مردم استفاده کرده و با تمام توان و تلاش برای رفع نیازمندی‌های فقرا و جامعه هدف خود اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد مردم منطقه لوداب شهرستان بویراحمد تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: باید با برنامه‌ریزی اصولی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان بتوانیم فقر و محرومیت را در استان ریشه‌کن کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورتی تمام دستگاه‌ها وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند و همکاری خوبی با مردم داشته باشند فقر و آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر می‌شود.

مبشری از کارکنان این نهاد خواست تا تحت تأثیر تبلیغات سیاسی، طایفه‌ای و منطقه‌ای قرار نگیرند و بر اساس قوانین و مبانی دینی وظایف خود را با تأکید بر توانمندی نیازمندان با ایجاد اشتغال و رفع سایر نیازمندی‌های آنان، به نحو احسن انجام دهند.

پرداخت وام 20 میلیونی به ازای ایجاد اشتغال برای هر مددجوی کمیته امدادسپاه یاری‌گر کمیته امداد در کمک به محرومان گلستانی استبیش از 8 هزار مددجوی کمیته امداد بهارستان سبد کالای حمایتی دریافت می‌کنند

رئیس کمیته امداد بخش لوداب با اشاره به اینکه در این منطقه 1589خانوار با جمعیت 4720 نفر تحت حمایت داریم، گفت: پرداخت 84 مورد جهیزیه، 70 مورد هدیه ازدواج، 285 مورد وام‌های کارگشایی، 2200 مورد تعمیرات مسکن، 9 مورد سرویس بهداشتی و شرکت 129 نفر در کلاس‌های آموزشی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در این منطقه است.

آیت‌الله لطیف پور تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد را لوداب را 159 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 165 نفر دارای حامی هستند.

لطیف پور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در منطقه لوداب را ایجاد اشتغال برای مددجویان برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه 37 مورد فرصت شغلی برای متقاضیان تحت حمایت ایجادشده است.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان