Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ یکشنبه 18 آذرماه جاری و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت. سردار محمدکاظم تقوی افزود: ماموران انتظامی پلیس راه آهن شهرستان نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تقوی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار داشت دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک عدد پوکه، 3 هزار دینار و 2 عدد گوشی نیز کشف کردند.   سردار تقوی با اشاره به انجام 2 عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، گفـت: در این عملیات ها یگان های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر از متهمان در مشهد شدند و یک نفر دیگر از این متهمان را که قصد فرار از استان داشت در پلیس راه جندق دامغان به همراه یک قبضه کلت کمری و 4 تیر جنگی دستگیر کردند. وی در پایان با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی بعمل آمده توسط پلیس، متهمان به سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی خیابان امامت مشهد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری سارقان طلافروشی فرمانده انتظامی استان خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.    این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.   سردار سلمانی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر