Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی گفت: 116 درصد منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان به صورت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، «عظیم حسین آبادی» روز سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در اراک، افزود: این بانک در استان پنج هزار و 250 میلیارد ریال منابع در اختیار داشته که در سال جاری 155 هزار فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و 6 هزار و 100 میلیارد ریال مانده تسهیلات در دست مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هشت هزار و 400 فقره این منابع در قالب تسهیلات ازدواج، 700 فقره در به صورت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی، 462 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و یک هزار فقره تسهیلات با کمک صندوق امداد و ولایت برای کمک به مسکن و درمان ممدجویان نهادهای حمایتی و 60 فقره تسهیلات اشتغال زندانیان آزاده شده جرایم غیر عمد پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج، مددجویان کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی بدون سپرده گذاری و در هنگام بازگشایی حساب به آنان پرداخت شده است.
حسین آبادی گفت: 503 فقره به مبلغ 79 میلیارد و 350 میلیون ریال از مجموع تسهیلات پرداخت شده در قالب تسهیلات ازدواج، 24 فقره به مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون ریال برای اشتغال زندانیان آزاد شده، 16 فقره به مبلغ 2 میلیارد و 900 میلیون ریال امسال به مددجویان بهزیستی و 421 فقره به مبلغ 12 میلیارد و 930 میلیون ریال امسال به زنان سرپرست خانوار استان مرکزی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران به 2 صورت فردی و گروهی است که در پرداخت تسهیلات به صورت گروهی برخی افراد خیر منابع مالی را جمع آوری و در اختیار این بانک قرار می دهند و این منابع با هماهنگی آنان به متقاضیان اعطا می شود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات فردی نیز پرداخت تسهیلات با تعامل و همکاری سرمایه گذار با بانک انجام می شود.
حسین آبادی از امضای تفاهمنامه بانک با سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت خبر داد و ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه بانک کمک هایی را در حوزه پزشکی و درمان به افراد سخت درمان ارایه می کند.
وی، اجرای طرح همیاران مهر را از دیگر طرح های بانک قرض الحسنه ایران در سال جاری عنوان کرد و افزود: خیران در قالب این طرح می توانند کمک ها و هدایای خود را در اختیار بانک قرار داده و بانک این کمک ها به صورت تسهیلات به اشتغال زندانیان آزاد شده جرایم غیر عمد، کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می شود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با 20 شعبه شامل هفت شعبه در اراک و 13 شعبه در سایر شهرستان ها استان مرکزی فعالیت دارد.
1955/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك قرض الحسنه مهر ايران پرداخت تسهيلات استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

ملکی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مربوط به سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد و با بیان اینکه عمده درخواست‌ها در سفر‌های استانی، درخواست کمک مالی و تسهیلات بوده، گفت: در زمینه رسیدگی به این درخواست‌ها مبلغ ۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه (۱۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه) پس از بررسی و استحقاق سنجی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او به تفکیک درخواست‌ها در سفر‌های رئیس جمهور پرداخت و افزود: در سفر اول رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۰) در مجموع ۴ هزار ۷۲۰ درخواست ثبت شده است.

ملکی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در جهت پاسخگویی به این درخواست‌ها مبلغ ۵۴ میلیارد ریال به استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در این سفر هزار و ۲۳۹ متقاضی به بانک‌های عامل و صندوق کار آفرینی امید استان معرفی شده و به تعداد ۶۳۵ نفر هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در جریان این سفر ۲ هزار و ۳۲۵ متقاضی مساعدت مالی نیز به نهاد‌های حمایتی معرفی شده اند که پس از بررسی و استحقاق سنجی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۴۳۶ نفر از آنها پرداخت شده است.

او درخصوص درخواست‌های واصله در سفر دور دوم رئیس جمهور (آذر ۱۴۰۱) هم گفت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۱۰۴ هزار و ۶۳۴ مورد بوده است.

ملکی عنوان کرد: برای تعداد ۱۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۹ هزار و ۶۰۰ نفر طی سه مرحله) تخصیص یافت. 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک‌های عامل استان معرفی شدند و قریب به ۹ هزار نفر نیز تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

او با اشاره به اینکه در سفر دوم تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۱ متقاضی دریافت مساعدت مالی به نهاد‌های حمایتی معرفی شدند، گفت: پس از بررسی و استحقاق سنجی لازم، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۱۸ هزار و ۷۱۲ نفر پرداخت شد.

ملکی به وضعیت درخواست‌های مردمی در سفر یک روزه و کاری رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۲) اشاره کرد و اظهار کرد: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۲۰ هزار و ۵۱۶ مورد بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، در مرحله نخست مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۳ هزار و ۵۰۰ نفر در ۵ اسفندماه ۱۴۰۲) تخصیص یافت که پس از بررسی، متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک ملی استان معرفی شده و در حال دریافت تسهیلات می‌باشند.
او بیان کرد: تعداد ۶ هزار و ۸۰۳ درخواست مساعدت مالی هم در این سفر ثبت شده که جهت بررسی به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی