Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کمیته مشترک ایران و سوریه که 16 عضو از تشکل های ملی در آن عضویت دارند در زمینه های صادرات خدمات فنی و مهندسی، صنایع غذایی، صنایع داروئی، مواد معدنی، برق و لوازم خانگی فعالیت خواهند کرد.

کاشفی، رئیس کمیته مشترک اقتصادی ایران و سوریه در رابطه با اهداف این کمیته گفت: قطعاً سطح روابط سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه با روابط اقتصادی هماهنگ نیست و بخش خصوصی دو کشور می بایست فعالیت خود را برای ارتقاء سطح روابط اقتصادی تقویت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اولویت بندی انجام شده در این برنامه ها گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با سفر مقامات بلند پایه ایرانی به سوریه زیر ساختهای مورد نیاز جهت تقویت روابط اقتصادی از قبیل ایجاد مسیر ترانزیت کالا ایران به سوریه- ارتباط بانکی و صرافی و تسهیل تردد فعالین اقتصادی دوکشور مورد بحث و اقدام قرار گیرد.

انتهای پیام/ز


تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا