Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، نخست وزیرانگلیس که با وجود اعلام قبلی، رای گیری درباره توافقش با اتحادیه اروپا درخصوص چگونگی جدایی از این اتحادیه را در پارلمان کشورش به تعویق انداخت؛ رو به سوی این اتحادیه دارد.
" ترزا می " که قرار بود امروز سه شنبه توافقش با اتحادیه اروپا درباره برگزیت را در مجلس عوام به رای بگذارد دیشب پس از نشستی اظطراری و چند ساعته با اعضای هیئت دولت آن را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مخالفت گسترده همه احزاب عمده و پر نفوذ انگلیس با این توافق؛ خانم "می" را در پارلمان به عقب نشینی واداشت.
"ترزا می" اکنون برای جلب نظر مخالفان جبهه داخلی در پی برگزاری نشست اضطراری با اتحادیه اروپا رو به سوی این اتحادیه دارد.
"جان برکو" رئیس پارلمان انگلیس با انتقاد از رویکرد دولت گفت:: این بی احترامی به نمایندگان پارلمان است که بعد از اینکه 164 نماینده ساعت‌ها در باره این توافق رایزنی کرده اند با چنین تصمیمی مواجه شود.
علاوه بر حزب کارگر رقیب اصلی حزب حاکم محافظه کار، حزب ملی اسکاتلند سومین حزب بزرگ بریتانیا، احزاب لیبرال دموکرات، حزب اتحادگرای ایرلند شمالی و دیگر احزاب کوچک نیز در کنار شماری از اعضای حزب حاکم با توافق می‌به مخالفت برخاستند.
اکنون نخست وزیر انگلیس باید در هر دو جبهه داخلی و خارجی (اتحادیه اروپا) بجنگد تا بلکه با ایجاد تغییراتی بتواند بر آشفتگی‌ها و موج گسترده مخالفت‌ها غلبه کند.
این درحالی است که سران اتحادیه اروپا بار‌ها اعلام کرده اند: بیش از این در برابر خواسته‌های لندن عقب نخواهند نشست و زمان خروج نیز 29 مارس یعنی کمتر از چهار ماه باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نخست وزير انگليس اتحاديه اروپا مجلس عوام ايرلند کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جوسپ بورل - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه وی گروه‌های نیابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

بورل گفت: ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.

وی افزود: حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی