Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:40:40 GMT

ثبت ۱۳۱۲ اثر برای رقابت در جشنواره «تسنیم»

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۷۲۱

ثبت ۱۳۱۲ اثر برای رقابت در جشنواره «تسنیم»

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از دبیرخانه ‌جشنواره، تعداد ۴۳۶ فیلم کوتاه، ۲۹۴ فیلمنامه و ۵۸۲ عکس و مجموعه‌عکس برای رقابت در سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم» ثبت شدند.

۲۷۲ فیلم داستانی، ۱۰۹ فیلم مستند، ۳۴ فیلم پویانمایی و ۲۱ فیلم تجربی آثار رسیده در بخش فیلم کوتاه این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش فیلمنامه ۳۴ اثر اقتباسی و ۲۶۰ اثر آزاد و در بخش عکس نیز ۴۱۱ تک‌عکس و ۱۷۱ مجموعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده‌ است.

‌سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم» با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار هنری توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۷ در مشهد برگزار  می‌شود.

کد خبر 4482312 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره تسنیم مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»