Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی در جمع بانوان نمایندگان دستگاه های اجرایی استان مرکزی گفت: اساس زندگی اجتماعی را در خانواده باید جستجو کردچرا که هسته اولیه شخصیت در خانواده و در دامان پدر و مادر شکل می گیرد.
وی مسئله خانواده را مهم و ارزشمند دانست و افزود: اساس کار، زندگی و حیات ما به خانواده برمی گردد و هر اندازه که خانواده با صلابت باشد به همان اندازه نیز جامعه با صلابت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به نقش بانوان در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: تربیت فرزندانی شایسته ، آینده نگر، مدبر و مسئولیت پذیر موجب آثار، برکات و خیرات بسیاری در جامعه خواهد شد.
آیت الله دری در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب به معنی واقعی کلمه شخصیت و هویت بخشیدن به زنان است و با تحولاتی که با پیروزی انقلاب ایجاد شد راه برای حضور و فعالیت بانوان در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی سیاسی، علمی و اقتصادی هموار کرد تا پا به پای مردان با حضور در صحنه های مختلف بتوانند نقش آفرینی کنند.
وی به آیات و روایات قرآن کریم در خصوص مسئله خانواده اشاره کرد و افزود: زندگی حضرت علی و فاطمه زهرا(س) و پیامبر اسلام و حضرت خدیجه بهترین الگو است و وظیفه ماست تا که به سادگی و ساده زیستی بعنوان یک فرهنگ به آن توجه کنیم.
خانم جواهری مشاور اموربانوان و خانواده نماینده ولی فقیه در استان هم با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: انقلاب اسلامی با پایداری و رشادت و مردمی آگاه و بصیر و گوش به فرمان اما(ره) امروز به اینجا رسیده است.
او گفت: انقلاب به ما آموخت هچون بزرگان دیگر می توانیم مسیر را پیدا و راه کمال را بپیمائیم و در این مسیر حرکت کنیم./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خانواده هسته اولیه نماینده ولی فقیه توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با تأکید بر آگاهی دقیق از مشکلات جامعه ایثارگری و حل به موقع آن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند و توجه به مطالبات آنان ضروری است.

علی رزازی، با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، افزود: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

رزازی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، گفت: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

وی، اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران افزود: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهمتری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

رزازی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی همواره بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری تأکید دارد، اظهارکرد: در آذربایجان‌غربی از نخستین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرارگرفته و استاندار در سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند