Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مراسم تجلیل از عوامل برنامه خبری «انعکاس» و جشن تولد یک‌سالگی این برنامه که هر روز از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، صبح امروز، سه‌شنبه، 20 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما و سیدمحمدجواد شوشتری، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا در محل استودیوی مبین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم که با اجرای جواد نصیری، مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی(مبین) همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی طی سخنانی ضمن تشکر از مجموعه دست‌اندرکاران برنامه انعکاس و نیز خبرگزاری ایکنا، بیان کرد: مجموع این فعالیت‌ها را می‌توان در آیه شریفه «وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِمَّنْ دَعَا إِلَى اللَّهِ؛ هیچ پیامی بهتر از دعوت به خدا نیست.» مشاهده کرد. تحسین خدا بهترین تحسین برای شما عزیزانی است که در این برنامه زحمت می‌کشید.
عرفاتی خطاب به دست‌اندرکاران برنامه انعکاس گفت: شما با انعکاس خبرهای قرآنی این فریضه و پیام الهی را به منصه ظهور گذاشتید، یعنی قرآن، آخرین کتاب الهی است که برای انسان‌سازی بشریت ارزانی شده و شما این پیام الهی را رسانه‌ای می‌کنید و به سمع و نظر همه مشتاقان در سراسر عالم می‌رسانید.


سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم پیام قرآن که کتابی جهان‌شمول و برای همه بشریت است به صورت بسیار بهتر و گسترده‌تر به سمع و نظر تمام عالمیان برسانیم و این بشارتی برای شما و عزیزانی است که در این حیطه فعالیت می‌کنند. تا پایان عمر و آخرین لحظاتی که در این دنیا هستیم، بتوانیم این وظیفه الهی را به نحو احسن انجام دهیم.
در ادامه این مراسم، سیدمحمدجواد شوشتری، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا نیز در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی(ع) اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد به ثمر نشستن کاری مشترک بین دو مولود انقلاب یعنی جهاد دانشگاهی و شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان برنامه انعکاس هستیم.
وی با بیان اینکه برنامه انعکاس با استقبال فراوانی روبرو شده است، افزود: با زحماتی که همکاران ما در جهاد دانشگاهی و نیز پشتیبانی و حمایتی که دوستان ما در رسانه ملی و شبکه قرآن داشتند، این کار به صورت یک برنامه مشترک همدلانه و با یک هم‌افزایی خوب تولید شد.


شوشتری تصریح کرد: امروز نیز حجت‌الاسلام عرفاتی در بازدیدی که از ایکنا داشتند، به ما بشارت دادند تا بتوانیم این برنامه را در پهنه‌های دیگری نیز داشته باشیم. امیدواریم که همه مجموعه‌های قرآنی در جمهوری اسلامی ایران بتوانند با چنین هم‌افزایی کار کنند و ما نیز بتوانیم خدمات و زحمات زیادی که در اقصی‌نقاط کشور و دنیا برای رونق بخشیدن هر چه بیشتر و از مهجوریت خارج کردن قرآن کشیده می‌شود به خوبی انعکاس دهیم.
سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در پایان ضمن تشکر مجدد از تمامی همکاران ایکنا و عزیزانی که در شبکه قرآن و معارف سیما فعالیت می‌کنند، اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در آینده نیز در این رابطه خدمات بهتر و گسترده‌تری داشته باشیم.


در پایان این مراسم نیز برنامه تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران برنامه انعکاس با حضور سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما و نیز سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا برگزار و کیک یک‌سالگی این برنامه قرآنی نیز بریده شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی تجلیل تأکید مدیران هم افزایی بیشتر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند