Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا از خوزستان به مرز بین‌المللی شلمچه، شیخ محمدصدیق فهیمی امام جمعه اهل سنت سورو بندرعباس در مراسم استقبال از پیکرهای 72 شهید دوران دفاع مقدس که امروز 20 آذرماه از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور شدند، گفت: اگر می‌خواهیم پیرو شهدا باشیم متعهد شویم که مثل امروز که در جایی حضور پیدا کردیم که الله دوست دارد همیشه در مکانهایی باشیم که خداوند دوست دارد بندگان خود را در آنجا ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقین بدانید هیچ‌گاه از حضورتان در اینجا پشیمان نخواهید شد و مطمئنم که امروز در دفتر اعمال ما در روز قیامت ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: به فرموده نبی مکرم اسلام(ص) آرزوی شهید این است: «ما مِن نفسٍ‏تَموتُ لها عندَاللّه خَیرٌ یَسُرُّها أ نّها تَرجِعُ إلی الدنیا ، ولا أنَّ لها الدنیا وما فیها ، إلاّ الشهیدَ ؛ فإنّهُ یَتَمَنّی أن یَرجِعَ فَیُقتَلَ فی الدنیا ؛ لِما یَری مِن فَضلِ الشهادَةِ‎؛ هیچ کس نیست که پس از مرگ نزد خداوند از خیر بهره‌‏مند باشد و در عین حال خوش داشته باشد که به دنیا برگردد، گرچه همه دنیا به او داده شود، مگر شهید که چون فضیلت شهادت را می‏‌داند، آرزو می‏‌کند برگردد تا دوباره در دنیا کشته شود.» این امر به دلیل برتری است که شهدا در شهادت دیده‌اند.

شیخ فهیمی با بیان اینکه در نزد خداوند یک قطره اشک که بنده برای خوف از خدا می‌ریزد و یکی قطره خونی که از شهید ریخته می‌شود بسیار دارای عزت است، اظهار کرد: اگر ما واقعا خون شهدا را پاس می‌داریم تاریخ دردناک کربلا را یک بار دیگر به دقت مرور کنیم تا بفهمیم که چقدر شرمنده این شهدا و شهدای اسلام هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فرهنگی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان