Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:23:49 GMT

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان دیر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۸۷۹

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان دیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون جهاد علمی و فنآوری سپاه امام صادق استان بوشهر صبح سه‌شنبه در این آیین گفت: پیشرفت های علمی نسبت به قبل از انقلاب و تحول ایجاد شده در جوان‌های بعد از انقلاب به برکت خون شهدا است.

حمزه شیخیانی با بیان اینکه نهضت امام حسین یک نهضت علمی و بر پایه عقل بود و شهادت شهیدان ما بر اساس مبانی عقلی است، اظهار داشت:پیشرفت علمی کشور مدیون ایثارگری شهیدان و فرزندان انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شهدای والامقام را نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهدا، نماد اقتدار و مظهر عزت انقلاب اسلامی هستند.

معاون جهاد علمی و فنآوری سپاه امام صادق استان بوشهر، گفت: امروز آسایش و امنیت حکم فرما در جامعه را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی های شهدای والامقام و ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور دیر در آیین گفت: جایگاه معنوی شهدا نتیجه جهاد، معرفت، عمل کردن به فریضه‌های الهی و ادای تکلیفشان بوده است.

حمزه بحرانی خانواده‌های معظم شهدا را از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا مظهر استقامت و پایداری در کشور هستند و این بزرگان از افتخارات عظیم جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

بحرانی اظهار داشت: شهرستان دیر در دوران انقلاب و دفاع مقدس ۱۱۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است که شهیدان ایرج رنجبر، خلیل فخرایی و قاسم دوراهکی از شهدای دانشجو این شهرستان هستند.

در این آیین مسلم رضایی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخت، قرائت وصیت نامه شهیدان، دکلمه، سخنرانی و نمایش فیلم و عکس شهیدان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 4482314

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر فرماندار شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب