Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای دی‌ماه سال ۱۳۹۷، عرضه پوشاک در واحد‌های تجاری عرضه‌کننده پوشاک خارجی فاقد نمایندگی رسمی ممنوع است و مطابق قانون، از این تاریخ، نسبت به جمع‌آوری کامل و پلمپ واحد‌های متخلف، از طریق نهاد‌های متولی اقدام جدی صورت می‌گیرد.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عصر دوشنبه ۱۹ آذرماه سال ۹۷، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اطلاعیه‌ای را با موضوع «برخورد جدی با برند‌های محرز پوشاک قاچاق» بر روی سایت خود قرار داد و ابتدای دی‌ماه امسال را زمان جمع‌آوری کامل اجناس و پلمپ واحد‌های متخلف اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«در سال حمایت از کالای ایرانی و با هدف پشتیبانی همه جانبه از توسعه اشتغال و تولید کالا‌های دارای صرفه اقتصادی، به دنبال اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا برخورد جدی با عرضه برند‌های محرز پوشاک قاچاق در دستور کار ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفته است.
با عنایت به پایان یافتن مهلت چندماهه اخیر برای جمع آوری و عدم عرضه‌ی پوشاک خارجی فاقد شناسه کالا در سطح عرضه، بر اساس دستوالعمل ماده (۷) آیین‌نامه اجرایی ماده (۱۳) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مطابق دستور العمل «نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه کننده پوشاک در ایران»، از ابتدای دی‌ماه سال ۱۳۹۷ عرضه پوشاک در واحد‌های تجاری عرضه کننده پوشاک خارجی فاقد نمایندگی رسمی ممنوع است.
بدیهی است مطابق قانون از این تاریخ نسبت به جمع آوری کامل و پلمپ واحد‌های متخلف، از طریق نهاد‌های متولی اقدام جدی صورت می‌پذیرد».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق پوشاک قاچاق لباس و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه