Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناپولی گذر از آخرین مانع برای صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به میوه روی کیک تشبیه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، از بین دو تیم ناپولی و لیورپول، یک تیم ممکن است از لیگ قهرمانان حذف شود و یک تیم راهی مرحله بعد شود. ناپولی در گروهی که دو تیم قدرتمند پاری سن ژرمن و لیورپول حضور داشتند، عملکرد خوبی داشته و اگر شکست نخورد می‌تواند به مرحله بعد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی درباره بازی با لیورپول گفت:‌ تا به حال در پنج بازی اخیر خودمان در لیگ قهرمانان خوب بازی کردیم و برتری نسبی نسبت به حریف خودمان یعنی لیورپول داریم. می‌دانیم چه اتفاق خوبی در انتظارمان است اگر بتوانیم عملکرد خوبی در بازی آخر داشته باشیم. کیک آماده شده و فقط میوه روی آن باقی مانده است. این‌جا نمی‌آییم که با یک نمایش بزدلانه از برتری نسبی دفاع کنیم بلکه با فوتبالی هجومی به دنبال زدن گل اول بازی خواهیم بود. 

قرار است ۳۰۰۰ هوادار تیم ایتالیایی نیز در ورزشگاه حاضر باشند و تیم خودشان را تشویق کنند. این در حالی است که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول خواستار جو جهنمی در ورزشگاه شده است تا این تیم بتواند با اتکا به هواداران خودی راهی مرحله بعد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ناپولی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید