Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست «ذائقه فرهنگی مردم و کتاب‌های انقلابی» از سلسله نشست های «کتاب اندیشه» با حضور مهدی جمشیدی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همزمان با جشن یک‌سالگی فروشگاه کتاب اندیشه (عرضه کننده آثار و محصولات ناشران برتر حوزه دین و اندیشه) سلسله نشست‌هایی با عنوان «کتاب اندیشه» از روز شنبه، 17 آذر لغایت چهارشنبه، 21 آذرماه، با حضور صاحب‌نظران عرصه کتاب و فرهنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، در ادامه این نشست ها، نشست «ذائقه فرهنگی مردم و کتاب‌های انقلابی» با ارائه «مهدی جمشیدی»، عضو هیات علمی گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فردا  (چهارشنبه، 21 آذرماه) برگزار می شود.

 

 

نشست «ذائقه فرهنگی مردم و کتاب‌های انقلابی» از سلسله نشست‌های کتاب اندیشه همزمان با جشن یک‌سالگی فروشگاه کتاب اندیشه راس ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه، 21 آذرماه در محل فروشگاه کتاب اندیشه به نشانی: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، مقابل درب اصلی دانشگاه تهران، شماره 1248 برگزار می شود.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند مشهد حسن روحانی معاون اول رئیس جمهور روحانی آیت الله رئیسی بجنورد خراسان شمالی اردبیل معلولان فروشگاه کتاب اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد