Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  بیژن ذوالفقار نسب  در خصوص اعلام لیست انتظار کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا گفت: نزدیک به پانزده سال است که به عنوان کارشناس رسانه‌ها مشغول به فعالیت هستم و همیشه گفته‌ام برای انتخاب بازیکنان، سرمربی باید اختیار تام داشته باشد و با فراغ خاطر افراد مدنظرش را معرفی کند.

وی افزود: معتقدم یک سرمربی باید براساس داشته‌های فنی‌اش بازیکنان را انتخاب کند و از بیرون روی ذهن مربی کار نشود، ترجیح من این است که صحبت در این مورد را به بعد از برنامه‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موکول کنم، اما معتقدم برای گزینش بازیکنان و همه مهندسی‌هایی که صورت می‌گیرد می‌شد که نفرات دیگری هم به تیم ملی دعوت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مربی سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: تأکید می‌کنم به نظر کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارم،ولی فقط به یک نکته در بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر اشاره می‌کنم که شجاع خلیل‌زاده می‌توانست یکی از بازیکنان دعوت شده باشد او طی یک سال و نیم اخیر نقش تعیین‌کننده‌ای در خط دفاع پرسپولیس داشته و ویژگی‌های یک مدافع میانی را دارد. او مقابل تیم‌های خارجی هم به میدان رفته و برایم سؤال است که چرا دعوت نشده است، اما همانطور که گفتم بیش از این نمی‌خواهم به ماجرا ورود کنم و انشاالله بعد از جام ملت‌های آسیا درباره تیم ملی صحبت خواهم کرد، در کل اعتقاد دارم این تیمی که دعوت شده، ۶۰ درصد پتانسیل فوتبال ایران است و تیم ملی واقعی ایران می‌تواند تیم توانمندتر هم باشد. در این مورد هم مطمئنا کارلوس کی‌روش مثل دفعات گذشته پاسخگو خواهد بود!

کارشناس فوتبال ایران در خصوص نگرانی که از عملکرد لژیونرها به وجود آمده است، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که چشم‌های کارلوس کی‌روش یا همان دستیارانش چندان بازی لژیونرها را بررسی نکرده است تا آنها را خوب ارزیابی کند، معمولا بهترین‌های خارج از کشور باید به تیم ملی دعوت شوند، ولی ما شاهد بودیم بازیکن مصدوم در اردوی تیم ملی با عصا حضور داشته و یک ماه در کنار ملی‌پوشان بوده اما بازیکنان آماده لیگ دعوت نشدند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی ایران می‌تواند در بین تیم‌های برتر جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد، گفت: به نظر من مسابقات جام ملت‌های آسیا بهترین محک برای تیم ملی است، اگر دوستان قبل از سایر بازی‌ها عوامل کاذب را فعال نکنند و مغلطه‌کاری‌هایی صورت نگیرد، به اعتقاد من، عیار ایران در مقابل ژاپن، کره جنوبی، عربستان و حتی عراق مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است اولین رقیب ایران در جام ملت‌های آسیا توانایی رقم زدن شگفتی در این دوره از رقابت‌ها را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خودمان را 35 روز قبل از مسابقات آغاز کردیم و در این مدت، بازی‌های دوستانه‌ای مقابل ویتنام، مراکش و نیوزیلند داشتیم. حسین طیبی نتوانست به بازی‌ها برسد. با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم به‌خوبی آماده است تا به اهداف خودمان در این جام برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با تمجید از حریف فردا (پنجشنبه) ایران خاطرنشان کرد: افغانستان تیمی بااستعداد است و می‌تواند در این تورنمنت شگفتی بسازد. بازیکنان افغانستان بسیار تکنیکی هستند و تا جایی که توانستیم، آنها را آنالیز کرده‌ایم. باور داریم این مسابقه می‌تواند برای ما پُرچالش باشد.

حل مشکل دائم شرق آسیا برای تیم ملی فوتسال

همچنین محمد حیدری مربی تیم ملی افغانستان و دستیار مجید مرتضایی تصریح کرد: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است و در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی 21 سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی در مورد دیدار با قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا گفت: دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در 2 پُست کمبود دارد

تیم‌های ملی ایران و افغانستان از ساعت 12:30 فردا، در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 و در سالن هوا مارک ایندور بانکوک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • پائز هنوز به ایران نیامده سرگیجه گرفت!
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز