Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:42:58 GMT

ستاره اسپانیایی به رکورد مسی و راموس رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۲۶۳

ستاره اسپانیایی به رکورد مسی و راموس رسید

آریتز آدوریز، مهاجم اتلتیک بیلبائو، توانست نام خود را در کتاب رکوردهای لالیگا، در کنار لیونل مسی و سرخیو راموس به ثبت برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بیلبائو شب گذشته موفق شد تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی در وقت های تلف شده مقابل خیرونا به ثمر برساند و سه امتیاز بازی را برای بیلبائو به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار، اولین حضور گایزکا گاریتانو، سرمربی جدید بیلبائو روی نیمکت این تیم است که هفته گذشته جانشین ادواردو بریزو شد. 

 

 

 

 

آدوریز 37 ساله، حالا در 14 دوره پیشین لالیگا موفق به گلزنی شده و به سومین بازیکن ، پس از لیونل مسی و سرخیو راموس تبدیل شد که به چنین رکوردی دست یافته است. گل روز گذشته آدوریز، اولین گل او در این فصل لالیگا بود. بیلبائو شرایط خوبی در جدول ندارد و حالا به خاطر تفاضل گل در منطقه سقوط قرار گرفته است.

تیم ملی اسپانیا اتلتیک بیلبائو آدوریس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا اتلتیک بیلبائو آدوریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، پس از حدود دو ماه از انتصابش به عنوان سرمربی ایران، سرانجام ظهر امروز با حضور در سالن فدراسیون والیبال اولین تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفت.

او که در ابتدای صحبت هایش در تمرین امروز اعلام کرد به خوبی از اهمیت والیبال در بین هواداران در ایران خبر دارد، تمام تلاشش را برای موفقیت در تیم ملی به کار خواهد گرفت.

پائز حالا کمتر از سی روز فرصت دارد تا عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرد و ترکیب خود را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال اعلام کند. بازیکنان نیز حالا با حضور پائز انگیزه‌هایشان دو برابر شده و قصد دارند خود را به این مربی نشان دهند. البته هنوز چند بازیکن تیم ملی به دلیل حضور در لیگ های خارجی به تیم اضافه نشده اند که با حضور آنها همه چیز تکمیل و رقابت به اوج خود خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین برود. هر پنج تیم سهمیه المپیک کسب نکرده اند و عیار موریسیو موتا پائز در همین چهار بازی مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم