Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:51:17 GMT

کارگردان یهودی با تهدید اسرائیل به ایران پناه آورد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۲۸۴

نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» میزبان دن کوهن مستندساز جوان آمریکایی است. او تصاویر بکری را از بمباران رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در سرزمین‌های اشغالی ثبت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» میزبان دن کوهن مستندساز جوان آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصاویر بکری را از بمباران رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در سرزمین‌های اشغالی ثبت کرده است.

  «دن کوهن» کارگردان و مستندساز جوان آمریکایی است، کارگردانی که با وجود آیین یهودی‌اش یکی از مخالفان جدی سیاست‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایت‌کارانه تل آویو در سرزمین‌های اشغالی است.   او بیشتر با مستند تاثیرگذارش به نام «کشتار غزه» شناخته می‌شود؛ مستندی که همراه با «مکس بلومنتال» دیگر کارگردان جوان آمریکایی ساخته است. این مستند روایت‌گر شرایط سخت زندگی اهالی غزه تحت محاصره شدید صهیونیست‌هاست و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.   کوهن امکان حضور آزادانه در سرزمین‌های اشغالی و تصویربرداری از زندگی صهیونیست‌ها را داشته است. همین مساله باعث شده تا در مستند «کشتار غزه»، صحنه‌هایی ناب و دیده نشده از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین وجود داشته باشد.   این مستندساز آمریکایی در آستانه سفرش به ایران از سوی سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا مورد اهانت و تهدید قرار گرفته بود.   برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود. منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: نوع عملیات ایران ضد اسرائیل در جهان بی‌سابقه است

یک تحلیلگر صهیونیست با اشاره به اینکه نوع عملیات ایران ضد اسرائیل در سطح جهان بی‌سابقه است تاکید کرد ایران سیاست صبر راهبردی خود را تغییر داده و بنابراین اسرائیل باید همه اقدامات بعدی خود را حساب شده انجام دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با گذشت چند روز از عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد دشمن صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی، بازتاب این عملیات تاریخی در رسانه‌ها و محافل عبری همچنان ادامه دارد و درحالی که ارتش و کابینه رژیم اشغالگر در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود و کم اهمیت جلوه دادن این عملیات ایران هستند، رسانه‌های این رژیم تاکید دارند که سایر نتایج حمله ایران در آینده روشن خواهد شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در تحلیل جدید خود از عملیات ایران اعلام کرد که هیچ کشوری در جهان مانند ایران چنین حمله بزرگی با این مقیاس از طریق موشک‌های بالستیک انجام نداده است و این رویدادی بزرگتر از (اندازه) اسرائیل است.

«آری شابیط» تحلیلگر سیاسی این شبکه صهیونیستی در این زمینه گفت که نکته خطرناک این است که ایران دارای توانایی‌های یک ابرقدرت است. عملیات ایران نشان داد که این کشور سیاست «صبر راهبردی» خود را تغییر داده و بنابراین اسرائیل باید تمام اقدامات بعدی خود را حساب شده انجام دهد.

این تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد که اسرائیل باید اتحاد غربی-عربی را بیش از قبل برای خود جلب کند؛ زیرا حادثه‌ای که رخ داد (اشاره به عملیات ایران) بسیار بزرگتر از اسرائیل بود و این امر مستلزم اتحاد همه قدرت‌ها برای حمایت از اسرائیل است.

معاریو: ایران تمایلی به جنگ ندارد و با عقلانیت رفتار می‌کندمعاریو: نتانیاهو جرات نکرد پاسخ دهدحیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایران

در همین زمینه اخیرا روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» هم اعلام کرد که که تغییر روش ایران، خبر بدی برای آمریکا و متحدانش در منطقه است. حمله شبانه ایران به اسرائیل بار دیگر، از دست رفتن بازدارندگی استراتژیک آمریکا و اسرائیل را فاش کرد. ایران برخلاف هشدارهای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که از تهران خواسته بود اقدامی ضد اسرائیل انجام ندهد، عمل کرد و خود را در رویارویی مستقیم با اسرائیل قرار داد.

به گزارش تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اواخر شنبه‌شب صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا مقامات غربی نسبت به ماجراجویی رژیم‌صهیونیستی نگرانند؟
  • رسانه عبری: نوع عملیات ایران ضد اسرائیل در جهان بی‌سابقه است
  • تهدید اسرائیل برای پاسخ به ایران؛ سناریو‌های احتمالی کدامند؟
  • بلینکن به رهبران یهودی: تشدید تنش با ایران به‌نفع‌مان نیست
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید
  • عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است
  • عطوان: تهدید اسرائیل علیه ایران جنگ روانی است