Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیب زاده گفت: وزارت آموزش و پرورش دستگاه برتر در حوزه ترویج و توسعه نماز شد و وزیر آموزش و پرورش یک لوح تقدیر از رئیس جمهور که با انگشتر مقام معظم رهبری همراه بود، دریافت کرد.

«محمدرضا مسیب زاده» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امسال در اجلاس بیست و هفتم نماز، وزارت آموزش و پرورش دستگاه برتر در حوزه ترویج و توسعه نماز شد و لوح تقدیر از رئیس جمهور دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: این لوح تقدیر به امضای ریاست جمهوری رسیده بود و همراه آن خلاصه «تفسیر نور» حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و انگشتر تبرک دست مقام معظم رهبری به وزیر آموزش و پرورش اهدا شد.

 

همچنین دراجلاس سراسری نماز از دبیرستان علامه‌حلی منطقه11 در حوزه ایجاد نمازخانه الگو و دعوت دانش‌آموزان به نماز اول وقت در بین مدارس شهر تهران قدردانی شد.

 

این دبیرستان در بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز در حوزه ایجاد نمازخانه الگو و دعوت دانش‌آموزان به نماز اول وقت در بین مدارس تهران در سال 1396 نمونه شناخته شد و «حجت‌الاسلام محسن قرائتی» رئیس ستاد اقامه نماز کشور، از زحمات مدیریت و همکاران این دبیرستان با اهداء لوح تقدیر ارزشمندی که مزین به انگشتری اهدایی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود، قدردانی کرد.

 

اجلاس سراسری نماز با حضور هزار و ۶۰۰ مهمان در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد و در این مراسم از جمعی از مروجان فرهنگ نماز در کشور تجلیل شد .

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي بیرجند خراسان جنوبی بازدید آیت الله رئیسی بندرعباس استان سمنان حسن روحانی انگشتر مقام معظم رهبری توسعه و ترویج نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب

تابناک _ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خبر داد: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

سیدمهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت؛

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد