Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی‌فر ، وزیر ورزش و جوانان گفت: قیمت گذاری‌های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی صحیح نیست , با توجه به الزام قانونی که داریم به زودی تکلیف این موضوع را روشن می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مراسم تقدیر از مددجویان قهرمان آسایشگاه کهریزک اظهار داشت: یک روز واقعا به یادماندنی برای من، همکاران و ورزشکاران سپری شد که در جمع مددجویان حضور پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولین حضورش در آسایشگاه کهریزک که در سال ۱۳۵۵ به اتفاق پدر و مادر محرومش و جمعی از نیکوکاران اتفاق افتاد خاطرنشان ساخت: در آن زمان ساختمان کوچک و محقر و امکانات محدودی همراه با جمعی از سالمندان و مددجویان بودند و تلاش ویژه‌ای که برای خدمت رسانی به آن‌ها با امکانات محدود صورت می‌گرفت.

سلطانی فر گفت: آنچه در طی این سال‌ها در این مجموعه شاهد بودیم، به جرات می‌توانم بگویم که معجزه اتفاق افتاده است و در حالی که هیچ گونه کمک دولتی انجام نشده، اما همه اقداماتی که تحقق یافته و تاسیساتی که دایر شده و خدماتی که صورت گرفته و تلاش‌هایی که برای انسان‌های نیازمند انجام می‌شود و در این راه همراهی خیرین و مردم هم وجود داشته و با همتی در خور تحسین خدمت رسانی شده، واقعا معجزه رخ داده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: خدا را شاکریم که این روحیه و حس انسان دوستی در بالاترین سطح در بین مردم وجود دارد و همه احساس می‌کنیم آنچه توان داریم باید در طبق اخلاص گذاشته و به هموطن خودمان کمک کنیم و اگر قرار است شور و شعفی باشد باید برای همه بوجود بیاید.

سلطانی فر از تلاش‌های خیرخواهانه هیات امنا، هیات مدیره، کارمندان و همه زحمتکشان این مجموعه به نیکی یاد کرد و روحیه خوب مددجویان را که با کارکنان همکاری و تعامل خوب دارند ستایش کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در استمرار خدمتگزاری بتوانیم ارتباط عمیق ورزشکاران با این مجموعه را گسترش دهیم.


وی همچنین درباره قیمت‌گذاری سرخابی‌ها، عنوان کرد: قیمت گذاری‌های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی صحیح نیست. واگذاری استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در کمیسیون تخصصی و اقتصادی دولت در نوبت بررسی در هیئت دولت است و بعد از تصویب، سازمان خصوصی سازی ارزش گذاری خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قیمت گذاری‌هایی که در فضای مجازی انجام شده به هیچ وجه صحت ندارد و سازمان خصوصی‌سازی پس از تصویب این طرح در هیئت دولت به عنوان نهاد تخصصی این امر و با توجه به دارایی‌ها و امکانات دو باشگاه آن‌ها را قیمت‌گذاری خواهد کرد و پس از آن مراحل دیگر طی خواهد شد. بنای ما این است که صد در صد سهام این دو باشگاه واگذار شود.

سلطانی فر درباره تکلیف مدیریت پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به الزام قانونی که داریم به زودی تکلیف این موضوع را روشن می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر میزان وزیر ورزش استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی