Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کارگرانی که این خبر را دادند اعلام کردند درگیری در ساختمان مدیریت رخ داده و آن جوان با ضرب چاقو مجروح شده، اما کسی نمی‌داند فردی او را زده یا خودزنی کرده است.
بعد از حضور پلیس در محل و انتقال مقتول به پزشکی‌قانونی، تحقیقات دراین‌باره آغاز شد و پدر مقتول که در محل حضور داشت مورد بازجویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: من با پسرم، کیارش، از مدت‌ها قبل اختلاف داشتم، البته باید بگویم کیارش با همه اختلاف داشت. او از زمانی که بالغ شد و از آغاز جوانی‌اش فردی سرکش بود. او عاشق دختری شد و ازدواج کرد. انتظار داشتیم با توجه به اینکه متأهل شده، رفتارش درست شود، اما این‌طور نشد. همسرم سال‌ها قبل فوت کرد و با اینکه من تلاش می‌کردم که جای خالی مادر را برای آن‌ها پر کنم، باز نمی‌شد و کیارش هر روز بدتر می‌شد. او کم‌کم بدرفتاری‌هایش را با همسرش هم شروع کرد و دعوا و درگیری راه می‌انداخت. برادرش را اذیت می‌کرد و وضعیت را برای همه سخت کرده بود. صبح روز حادثه متوجه شدم با برادرش جروبحث کرده و به او فحش داده است. وقتی به دفتر کارم رفتم دیدم کیارش آنجاست. او با فحاشی و بی‌ادبی با من حرف زد. تذکر دادم مؤدب باشد و گفتم اگر مؤدب نباشد در همین سن‌وسال می‌زنمش. او هم به سمت آشپزخانه دفتر مدیریت رفت. چاقویی برداشت و گفت: مرد نیستی اگر نزنی. من سعی کردم چاقو را از او بگیرم، اما نتوانستم. در کشمکشی که با هم داشتیم یک‌دفعه موکت از زیر پای پسرم لیز خورد. او روی زمین افتاد و چاقو در بدنش فرورفت.
این مرد ادامه داد: من سعی کردم به او کمک کنم، اما اجازه نداد. در را قفل کرد و به من هم گفت: حق نداری در را باز کنی. کارگران با صدای ما آمده بودند و در می‌زدند، اما کیارش اجازه نمی‌داد در را باز کنم. من به آن‌ها گفتم پلیس را خبر کنند. وقتی پلیس آمد پسرم فوت کرده بود.
بعد از گفته‌های این مرد، تحقیقات مأموران به صورت میدانی ادامه یافت. آن‌ها متوجه شدند پدر مقتول مردی ثروتمند است که در یکی از محله‌های ثروتمندنشین تهران زندگی می‌کند و فرزندانش را هم حمایت‌های زیادی کرده و او با پسر دیگرش ارتباط خوبی دارد، اما به گفته نزدیکان، کیارش از سال‌ها قبل درگیری‌هایی با خانواده‌اش داشت. نزدیکان کیارش گفتند زمانی که مادر این جوان زنده بود، او با مادرش هم رفتار‌های بدی داشت و او را کتک می‌زد. این در حالی بود که پزشکی‌قانونی اعلام کرد عمق ضربه چاقو که بر بدن مقتول وارد شده زیاد است و به نظر می‌رسد او خودکشی نکرده، بلکه به قتل رسیده است. با توجه به این موضوع بود که کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۹ فرستاده شد.
در جلسه رسیدگی به پرونده بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد، همسر مقتول گفت: من و فرزندانم از پدرشوهرم شکایتی نداریم. او در این پرونده مقصر نیست. شوهرم مرد بدرفتاری بود و با اینکه با علاقه زیاد با هم ازدواج کردیم، اما او با من بدرفتاری زیادی می‌کرد. مدام من و بچه‌ها را کتک می‌زد و به پدر و برادرش بی‌احترامی می‌کرد. شوهرم مواد هم مصرف می‌کرد، با اینکه ظاهرش نشان نمی‌داد، اما معتاد بود. او کار نمی‌کرد و از پدرش پول می‌گرفت. پدرشوهرم از همان ابتدا اجازه نمی‌داد ما در سختی باشیم. شوهرم به بهانه‌های مختلف از پدرش پول می‌گرفت و خرج خودش می‌کرد. او بچه‌ها را کلافه کرده بود. ما چندبار تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم، اما من به‌خاطر بچه‌ها مجبور بودم در این زندگی بمانم. من و بچه‌هایم از پدرشوهرم هیچ شکایتی نداریم. او بعد از مرگ شوهرم به بچه‌ها بیشتر از قبل رسیدگی می‌کند. ما تازه به آرامش رسیده‌ایم و وضع زندگی بچه‌ها و خودم خوب شده است. آن‌ها قبلا درسشان خوب نبود، اما حالا درس می‌خوانند و از زندگی راضی هستیم. این زن در پاسخ به این سؤال که آیا مقتول سابقه خودزنی یا خودکشی داشت، گفت: بله، همسرم سه‌بار اقدام به خودکشی کرده بود، اما زنده ماند. با توجه به اینکه نسبت به آسیب‌رساندن به خودش ترسی نداشت، من فکر می‌کنم گفته پدرشوهرم درباره اینکه خودکشی کرده درست است. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او یک‌بار دیگر گفت که قتل پسرش کار او نبوده است.   این مرد ادامه داد: کف دفتر سرامیک بود، به همین خاطر هم موکت لیز خورد و پسرم روی زمین افتاد. با اینکه بدرفتار بود، اما من او را دوست داشتم و راضی به مرگش نبودم، ضمن اینکه اجازه نداد کمکش کنم. او خودش به خودش ضربه زد. با پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند و متهم را با توجه به اینکه دلیلی علیه او نبود تبرئه کردند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قتل قاتل مقتول اعتیاد خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: لیگ ما پیر است و باید جوان شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در نشست خبری در سازمان لیگ اظهار کرد: در مورد چند موضوع مهم است که حرف می زنیم. در مجموعه خود فدراسیون فوتبال و اهالی فوتبال و سازمان لیگ می خواهیم لیگ متحول شود در همه ابعاد. لیگ ما لیگ پیری است و باید جوانگرایی کرد. لیگ باید خروجی آن به تیم ملی برسد. البته تیم ملی هم جوان گرایی را شروع کرده و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: هیچ تیم ملی قوی نیست مگر اینکه لیگ پویا و قوی داشته باشد. ما در مورد اختتامیه لیگ صحبت کردیم. پروتکلی در حال نوشتن است تا آن اجرا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • ایران جوان
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • جوان سنندجی جانش را فدای نجات همشهریان خود کرد
  • همه دنیا از عملیات وعده صادق خوشحال شدند
  • تاج: لیگ ما پیر است و باید جوان شود
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری/ مقتول می‌خواست با یکی از اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند