Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم داوری فوتبال کشورمان برای قضاوت در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا نهم دی ماه راهی امارات می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا در حالی از 15 دی ماه با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در گروه D این مسابقات با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و باید در نخستین دیدارش 17 دی ماه به مصاف تیم یمن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز رقابت‌ها دوره آموزشی برای داوران برگزار می‌کند که همه داوران و کمک داوران حاضر در این مسابقات شرکت خواهند کرد. براین اساس، تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری روز یکشنبه 9 دی ماه راهی امارات خواهند شد. فغانی به همراه تیم داوری فردا شب (چهارشنبه) برای قضاوت دیدار فینال سوزوکی کاپ 208 آسیا راهی ویتنام می‌شود.

قلعه‌نویی: فغانی قلدرخان فوتبال ایران شده، جام جهانی رفتی که رفتی!

 

انتهای پیام/

 

R1015150/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا فغانی (داور)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا فغانی داور علیرضا فغانی داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا