Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود ناصری پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در دومین نشست هم اندیشی مشاورین روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در امور زنان و خانواده بر ضرورت برداشتن گام‌های موثر و مثبت در جهت پیشرفت زنان تاکید کرد و گفت: امید است روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در جهت ارتقا و پیشرفت زنان در همه سطوح صحه گذارند و حمایت جدی و عملی از جامعه زنان در راستای ایفای نقش آنها در جامعه و دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری پور با اشاره به تحولات مثبت جایگاه جامعه زنان پس از انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در راستای این تحولات اجتماعی در جامعه زنان، اقداماتی ارزشمند در حوزه زنان انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل جسمی، روحی و روانی زنان، گفت: از آنجا که زنان نقشی موثر در جامعه و خانواده دارند، بنابراین باید به مسائل روحی و روانی آنها در کنار مسائل جسمی توجه ویژه شده و سعی شود فشارهای روانی بر روی آنها را کاهش‌ یابد تا از بروز مشکلات‌ در جامعه آینده جلوگیری کنیم.

ناصری پور با بیان اینکه تربیت فرزندان در محیط خانواده انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در خانواده‌ها مشغولیت بیش از حد کودکان و نوجوانان در فضای مجازی است، لذا در همین زمینه خانواده و مادران می توانند در کاهش این موضوع نقش آفرینی کنند ، چراکه عدم توجه به این مساله می تواند بنیان خانواده‌ها را سست کند.

انتهای پیام/

لزوم توجه به مسائل جسمی، روحی و روانی زنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل