Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@02:14:44 GMT

عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۶۰۰

عرضه انار و هندوانه در شب یلدا با قیمت مصوب

  مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در شب یلدا انار و هندوانه در تمامی بازار‌ها با نرخ مصوب توزیع می‌شود و همچنین در میادینی که غرفه آجیل داریم، آجیل شب یلدا با ۲۲ تا ۳۰ درصد پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود.

به گزارش فارس، سعید راد؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در نشست خبری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران در خصوص نحوه توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار، گفت: با توجه به شرایط فعلی گوشت قرمز منجمد با کارت ملی در ۲۲ میدان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به دلیل اینکه دست واسطه‌گران و دلالان را کوتاه کنیم این اقدام صورت گرفت و هر شهروند می‌تواند در هفته ۳ بار به میدان‌های میوه و تره‌بار مراجعه و هر بار ۲ کیلو گوشت قرمز منجمد با قیمت ۲۸ هزار تومان دریافت کند.

راد در خصوص پارکینگ‌های میادین میوه و تره‌بار، گفت: قیمت‌ها در پارکینگ‌های میوه و تره‌بار بر اساس مصوبه شورای شهر است.

وی در خصوص توسعه پارکینگ‌های میادین میوه و تره‌بار، گفت: با توجه به فضا و محدودیت زمینی که وجود دارد خیلی نمی‌توانیم پارکینگ‌ها را توسعه دهیم، اما ساماندهی پارکینگ‌ها در دستور کار است و متناسب با شرایط توسعه را در پیش می‌گیریم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص نظارت بر حجره‌داران میادین میوه و تره‌بار، گفت: ما نظارتی بر روی حجره‌داران نداریم در قراردادی که آمده است اتحادیه موردنظر این صنف بر روی عملکرد آن‌ها نظارت می‌کند.

راد در ادامه از برگزاری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران از ۲۲ تا ۳۰ آذر در بوستان گفتگو خبر داد و گفت: قصد ما حمایت از کالای ایرانی است و در این جشنواره ۱۲۰ شرکت حضور دارند.

وی تأکید کرد: آمادگی دارد کل هزینه‌های برگزاری جشنواره را در پایان مراسم اعلام کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص نظارت بر فروش محصولات ارگانیک در این جشنواره، گفت: هزینه تولید کالای ارگانیک ۱.۵ تا ۲ برابر از کالای معمولی بالاتر است آن هم به دلیل نوع کشت این محصولات است.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص وجود معارض در ساختمان مرکزی میدان میوه و تره‌بار، گفت: معارض ۲۰ تا ۳۰ میلیاردی نداریم، پروژه در حال اجراست و در خرداد ماه ساختمان جدید آماده بهره‌برداری می‌شود.

راد با تأکید بر این موضوع که ۴ شاخص قیمت، کنترل کیفیت، تنوع و مشتری‌مداری سرلوحه کار است، گفت: بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی میانگین اختلاف میوه در میادین میوه و تره‌بار با بازار ۴۲ درصد پایین‌تر، سبزیجات ۳۲ درصد، حبوبات ۱۸ تا ۲۲ درصد و اقلام پروتئینی ۹ تا ۳۰ درصد قیمتشان ارزان‌تر است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در خصوص گوشت قرمز و مرغ هم گفت: ما نرخ‌گذار نیستیم، گوشت تنظیم بازاری داریم و حاشیه سودی هم ندارد.

وی در خصوص برنامه‌های میادین میوه و تره‌بار در شب یلدا، گفت: انار و هندوانه در تمامی بازار‌ها با نرخ مصوب توزیع می‌شود و همچنین در میادینی که غرفه آجیل داریم، آجیل شب یلدا با ۲۲ تا ۳۰ درصد پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شب یلدا انار و هندوانه نرخ میوه شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

کد خبر 849015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول