Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ، دکتر مهدی شادنوش در همایش اهمیت اهداء عضو در ایرانشهر گفت : از این تعداد 260 بیمار در شهرستان ایرانشهر سکونت دارند.

شادنوش با تاکید بر اینکه در بخش‌های کلیه، قلب، کبد و سایر ارگان‌ها بیمارانی هستند که نیازمند پیوند هستند افزود : برگزاری این نشست‌ها، تلاشی برای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ اهدای عضو در بین افراد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت با اشاره به گستره فعالیت‌های مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت، تاکید کرد: حمایت طلبی و مشارکت سمن‌ها در فعالیت‌های این حوزه از سیاست‌های کنونی دولت است.

فرماندار ایرانشهر هم گفت : اهدای اعضای بدن عزیز از دست رفته یک خانواده، مصداق بارز عشق، بندگی و تسلیم در مقابل حق تعالی است و این رفتار ارزشی در دین مبین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است .

نبی بخش داودی افزود : سالانه بر اثر سوانح و تصادف، حادثه و سایر موارد انسانهای بسیاری گرفتار مرگ مغزی می شوند که خانواده این افراد می توانند با اهدای اعضای بدن آنان، جان چند بیمار را نجات دهند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص اهدای عضو افزود : فرهنگ سازی در مورد اهدای عضو افراد مرگ مغزی، اقدامی ضروری است و باید با بهره گیری از همه ابزارهای تبلیغاتی به اشاعه آن پرداخت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اهدای عضو وزارت بهداشت دیالیز پیوند کلیه سیستان و بلوچستان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • عدالت فرهنگی یعنی همه جای ایران سرای من است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید