Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی صبح سه شنبه، در هشتاد و چهارمین همایش دوچرخه سواری و سه شنبه های بدون خودرو که در منطقه مهرشهر کرج با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی - مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از دوچرخه سواران و مردم برگزار شد، بخشی از این مسیر را با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی طی کردند. 

شفقی در حاشیه این همایش ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: برای توسعه ورزش همگانی باید هرچه بیشتر اطلاع رسانی و فرهنگسازی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیش بینی مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در جای جای مناطق شهری کرج توسط شهرداری ها، می تواند زمینه ساز ترغیب اقشار مختلف جامعه برای روی آوردن به امر ورزش باشد.

معاون استاندارالبرز همچنین توسعه ورزش دوچرخه سواری را حرکتی در جهت استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی در جهت کاهش آلودگی هوا عنوان کرد. 

گفتنی است،برنامه سه شنبه های بدون خودرو این هفته از نخستین دقایق صبح امروز با حضور مردم و مسولان و علاقمندان به ورزش دوچرخه سواری در مهرشهر کرج برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سه شنبه های بدون خودرو شهر کرج شفقی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است