Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی رده های مختلف کشور به میزبانی زنجان برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها 350 ورزشکار به نمایندگی از 25 استان از سراسر کشور حضور داشتند و در بخش های مختلف رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردستان با سیزده نماینده در این دوره از رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور شرکت کرد و توانست 8 نشان رنگارنگ طلا، نقره و برنز و مقام سوم تیمی رده سنی پیشکسوتان را کسب کند.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان وزن 110 کیلوگرم اشکان مهران توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد و 5 کیلوگرم رکورد ایران در حرکت اسکات را با وزنه 320 کیلوگرم جابجا کند.

همچنین پیمان شریفی در رده سنی بزرگسالان وزن 110 کیلوگرم یک نقره و هیمن وجدی در وزن 140 کیلوگرم  همین رده ضمن شکستن رکورد حرکت لیفت و جابجاکردن 10 کیلوگرم رکورد این رشته با وزنه 320 کیلوگرمی در ایران بر سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت.

در رده سنی پیشکسوتان بخش مستر 3 وزن 82.5 کیلوگرم صالح صالح زاده 165 کیلوگرم رکورد ایران را در مجموع جابجا کرد و با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و در بخش مستر 4 نیز عبدالله دادمهر در وزن 74 کیلوگرم دومین نشان طلای تیم کردستان را کسب کرد.

در رده سنی پیشکسوتان بخش مستر 1 محمد مروتی در وزن 74 کیلوگرم یک نشان نقره و محسن انصاری در بخش مستر 2 وزن 5/82 کیلوگرم یک نشان برنز را از آن خود کردند .

در نتایج تیمی این مسابقات، کردستان در رده سنی پیشکسوتان با کسب دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز جایگاه سوم تیمی را بدست آورد.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی بهالدین عزیزی و مربیگری یاسین وجدی و هیوا مهران در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی کشور پاور لیفتینگ ورزش و جوانان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های پدل امارات با عنوان جام رمضان و با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که میزبان، از هریک از کشور‌های حاضر ۲ تا ۳ تیم به این مسابقات دعوت کرده بود.    در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر تیم کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا