Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اسطوره باشگاه پرسپولیس به مصاحبه‌هایی که از او در روزهای اخیر منتشر شده واکنش نشان داد.

علی پروین، در خصوص نقل‌قول‌هایی که در یکی، دو روز اخیر از سوی او منتشر شده، گفت: متأسفانه برخی از همکاران رسانه‌ای شما کارهایی می‌کنند که آدم در آن می‌ماند. من در مراسم تشییع جنازه مرحوم کتیرایی بودم که یک خبرنگار که او را نمی‌شناختم بارها به من اصرار کرد که با او صحبت کنم اما من به این خبرنگار گفتم که اینجا جای مصاحبه کردن و حرف زدن نیست اما او باز هم اصرار کرد و از من خواست تا حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نقل‌قولی از من منتشر شده که درباره بازی پرسپولیس و سپاهان حرف زدم اما این حرف‌ها، حرف‌های من نیست. به نظر من پرسپولیس مقابل سپاهان یکی از بهترین بازی‌های 8 سال اخیر خود را انجام داد و فوق‌العاده بازی کرد به طوری که در این سال‌ها چنین فوتبالی از پرسپولیس ندیده بودم، از آن طرف هم تیم سپاهان خوب بازی کرد و به خصوص بعد از گلی که زد 10 دقیقه فوتبال خوبی انجام داد اما شاید آن روز، روز سپاهان نبود اما از قول من نوشته‌اند که پنالتی پرسپولیس درست نبوده است. من کی و کجا این حرف را زدم؟

وی در خصوص نقل‌قولی که از او منتشر شده مبنی بر اینکه ایرج عرب(فردی که فعلا جای گرشاسبی امور مدیریتی باشگاه پرسپولیس را عهده دار است) استقلالی است، ادامه داد: این حرف هم از آن حرف‌ها است. من نمی‌دانم آن خبرنگاری که این مطلب را نوشته از کجایش آورده که من چنین حرفی زدم؟! من به جز خوبی از آقای عرب چیزی ندیدم و هر بار که به باشگاه رفتم او کلی عزت و احترام به من گذاشته است و نمی‌دانم چرا چنین حرفی را از زبان من نوشتند. همه اهالی فوتبال و خبرنگاران می‌دانند که من اهل تکذیب کردن نیستم اما این حرف‌ها آنقدر دروغ است که مجبور شدم درباره آن حرف بزنم. برای من سؤال است که کسانی که این حرف‌ها را از قول من می‌نویسند عقل ندارند؟ چرا من باید درباره آقای عرب چنین حرفی بزنم؟ من فقط از او خوبی و احترام دیدم و این حرف‌ها که از قول من منتشر شده حرف من نیست.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال

به گزارش ورزش سه، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شده بود به تمرینات تیم خود برگشت.
حنانوف که سه بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر را از دست داده بود از امروز به تمرین گروهی پرسپولیس برگشت و با این شرایط احتمالا بعد از مدت‌ها در لیست تیمش قرار خواهد گرفت.

آخرین باری که حنانوف در لیست تیمش حضور داشته مربوط به آخرین بازی سال گذشته مقابل پیکان می‌شود و بعد از آن او در سال جدید در هیچ مسابقه‌ای حاضر نبوده است.نکته عجیب اینکه وحدت در نیم فصل دوم هرگز برای پرسپولیس بازی نکرده و بعد از سرمربیگری اوسمار در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود.

حنانوف که احتمالا به لیست بازی با آلومینیوم در اراک خواهد رسید از بازی جام حذفی مقابل این حریف اصلا خاطره خوشی ندارد چرا که دو سال قبل در ورزشگاه آزادی به تنهایی باعث حذف تیمش در مقابل ایرالکو شد.

هر چند احتمال استفاده از حنانوف مقابل آلومینیوم وجود ندارد اما از آنجایی که این بازیکن باید در بازی سپاهان جای دانیال اسماعیلی‌فر را پر کند احتمال اینکه در بازی اراک دقایقی در اختیار داشته باشد وجود دارد.

در عین حال حنانوف باید از همین حالا برای حضور پرقدرت مقابل سپاهان آماده شود چرا که در آن مسابقه هیچ اشتباهی از او پذیرفته نخواهد شد.
البته باید منتظر ماند و دید دفاعیه باشگاه پرسپولیس بابت محرومیت دانیال اسماعیلی فر به جایی خواهد رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال