Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:33:22 GMT

جلوی خروج دام کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۶۹۵

جلوی خروج دام کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود

یاسوج-ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا متعادل شدن بازار مصرف گوشت استان از خروج هرگونه دام جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی صبح سه شنبه به صورت سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد تا از نزدیک نحوه رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع در میز خدمت و موضوع نظارت بر بازار کالاهای استراتژیک را رصد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی در جریان این بازدید جزئیات نظارت های صورت گرفته توسط سازمان صمت بر بازار نان، گوشت قرمز، و انبارها و مراکز ذخیره سازی را جویا شد.
استاندار در دیدار با مسئولان این سازمان با بیان اینکه قیمت گوشت نباید متاثر از بازار تقاضا باشد گفت: اینکه دامداران و پرواربندان دام ها را به استان هایی که قیمت دام زنده در آنها بالاتر است می فروشند منطقی نیست.
احمدی تاکید کرد: دام های تولیدی در این استان با حمایت این استان و با سهمیه علوفه، واکسن، تسهیلات و آب این استان تولید شده اند و باید ابتدا نیاز استان را تامین کنند.
وی یادآوری کرد که سازمان صمت نباید اجازه دهد قیمت گوشت تحت تاثیر تقاضا و یا همزمان با سایر استان ها بالا برود.
استاندار گفت: قیمت گوشت در استانی که مسافت انتقال دام از تولید تا مصرف درآن 50 کیلومتر هم نیست را نباید با استانی مقایسه کرد که گوشت از صدها کیلومتر آن طرف تر وارد آن می شود.
در این بازدید استاندار نسبت به کندی میز خدمت اداره صنعت ، معدن و تجارت هم گلایه کرد و گفت:سازمان صمت ارباب رجوع زیادی دارد و باید با سابقه ترین افراد در میز خدمت آن به کار گرفته شوند.
علی محمد احمدی گفت: میز خدمت باید به سمت الکترونیکی شدن پیش برود و اپراتورهای آن باید به اهمیت چالاکی سیستم و نرم افزار آگاه باشند.
استاندار تاکید کرد: میز خدمت تشریفاتی و دکوری نیست و باید مسیر ارجاع ارباب رجوع به بخش های مختلف سازمان در آن کاملا مشخص باشد .
وی افزود: میز خدمت با بخش اطلاعات فرق دارد و باید کار ارباب رجوع را راه بیندازد و گردش کار و نحوه ارائه خدمت نیز در سامانه ثبت شود .
میز خدمت در راستای احترام به حقوق شهروندی و به منظور در دسترس قرار گرفتن مسئولان و رفع بروکراسی اداری در خدمت بیشتر به مردم راه اندازی شده است.
طبق مصوبه نشست شورای مدیریت استان، سنجش عملکرد مدیران در جشنواره شهید رجایی و تخصیص اعتبارات، منوط به راه اندازی میز خدمت است.

9929/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ميز خدمت قيمت گوشت در ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد