Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:40:38 GMT

پسربچه عجول از خطر مرگ جان سالم به در برد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۸۰۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دویدن یک پسربچه به وسط خیابان باعث تصادف او با خودروی در حال عبور شد.

حجم ویدیو: 3.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

یک پسربچه انگلیسی بدون توجه به خودروها، قصد عبور از عرض خیابان را داشت که برخورد او با سرویس مدرسه باعث پرتاب شدنش به وسط خیابان شد.

در همین هنگام یک خودروی دیگر از چند سانتیمتری این پسربچه عبور کرد اما او به طرز معجزه آسایی تنها با چند زخم کوچک از این حادثه Incident جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس به رگبار بستن پدر به بهانه حمایت از مادر / پسر 19 ساله بوشهری دستگیر شد سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز به جریان افتادن پرونده جسد سوخته کامران / سرنوشت پیچیده 3 قاتل در زندان اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident مرگ خطر فیلم پسربچه دویدن عکس مرد ساعت دختر دستگیر شد تهران همسر جوان زیبا بروفه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: زایمان مادر باردار با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) شهرستان دامغان داخل منزل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به دنبال تماس مددجو، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

کد خبر 6088889

دیگر خبرها

  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • غیرتی که در خون غلتید
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • فرهنگ ما_ فرهنگ عبور از خیابان
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم