Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که تیمش با تک امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز خوشحال خواهد شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که یکی  از قدرتمندترین تیم‌های ایران و آسیاست و از برخی بحران‌ها رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس می‌کنم مدیریت تیم و در رأس آن سعید آذری، منصوریان و سایر بازیکنان می‌توانند راه را نشان دهند. بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا با بحران‌ها روبه‌رو و از آن رد می‌شوند. این نیاز به مدیریت تیم و باشگاه و نیز همدلی ارکان باشگاه دارد. بازی خیلی سختی داریم چون ذوب‌آهن برای احیا و بهبود شرایط خود وارد زمین می‌شود. اگر با یک امتیاز برگردیم، فوق‌العاده خوشحال خواهیم شد.

مرزبان: حس بلندپروازی نداریم و هدف‌مان بقا در لیگ برتر است

 

ادامه دارد...

R1402/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا مرزبان لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا مرزبان لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان علیرضا مرزبان لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی