Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@06:42:28 GMT

مجید جلالی از پیکان جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۸۲۹

مجید جلالی از پیکان جدا شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از برگزاری جلسه با مدیرعامل از تیم پیکان جدا شد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی امروز جلسه ویژه ای را با محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان برگزار کرد و طرفین به این نتیجه رسیدند که سرمربی این تیم جدا شود.

پیکان در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرد و به همین دلیل جلسه نهایی امروز جلالی و شیعی در باشگاه برگزار شد و طرفین به این تصمیم جلالی از پیکان به صورت توافقی حاصل جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نفر، معاون ورزشی باشگاه پیکان این خبر را تایید کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه پیکان لیگ برتر مجید جلالی مدیرعامل پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید