Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: طرح تولید "بیواتانول " سال 98 در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کارهای اولیه احداث این واحد از سال 92 آغاز شد و هم اکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی پیش‌بینی کرد، پیشرفت این طرح تولیدی تا پایان امسال به 65 درصد برسد و سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای احداث این واحد را 250 میلیارد تومان برآورد کرد که 200 میلیارد تومان آن از محل تسهیلات تامین خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه این واحد در زمان احداث برای 150 نفر اشتغالزایی دارد، خاطرنشان کرد: اشتغال زمان بهره‌برداری آن نیز 135 نفر است.

وی تاکید کرد: قرار است در این واحد تولیدی روزانه تا 200 هزار لیتر بیواتانول و 200 تن کنجاله تخمیری خوراک دام تولید شود.

گفتنی است: این پروژه در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه در حال اجرا است و  بیواتانولی که در این واحد از ذرت و ضایعات گندم تولید می‌شود، بعنوان مکمل بنزین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیواتانول كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: ظرفیت تولید نفت خام این شرکت با دو اقدام اصلاحی در تأسیسات مارون ۲ و بهره‌برداری رامشیر، ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با هدف انجام تعهدihd تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳، با انجام دو اقدام اصلاحی روی خطوط لوله نفت نمکی در واحدهای بهره‌برداری مارون ۲ و رامشیر، تولید این شرکت ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای دستیابی به حداکثر توان تولید نفت، بخشی از نفت نمکی میدان رامشیر به‌صورت موقت تا احداث واحد فرآورش جدید، با انجام اصلاحیه به واحد بهره‌برداری مارون ۲ ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: با انجام این اقدام، که هم‌اکنون به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، روزانه ۲۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید این شرکت افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است