Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولاری سعی کرد وارد بطن صحبت‌های رونالدو درباره رئال مادرید نشود.

طرفداری - سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل زسکا مسکو در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش as، سولاری به خبرنگاران گفت:

مصدومان؟ ما به عنوان کادر فنی و کارکنان بخش پزشکی باشگاه نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا همیشه برای هر بازی بیشترین تعداد ممکن بازیکن در دسترس باشند ولی گاهی انجام این کار غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم مصدومان به زودی به تیم اضافه شوند. چرا ایسکو و آسنسیو زیاد بازی نمی‌کنند؟ آنها روزنامه نمی‌خوانند که اگر می‌خواندند، می‌دیدند که قبلا به این سوال پاسخ داده‌ام. خودتان بگردید و آن را پیدا کنید.

آیا فکر می‌کنید رختکنی متواضع در اختیار دارید؟ تواضع، خصلت بزرگان است و رختکن رئال مادرید هم بزرگ و متواضع است و این را ثابت کرده است. مادرید در همه ارزش‌های ورزشی، فوق العاده است. کریستیانو برای همیشه از آن ما است. او تاریخ معاصر و زنده مادرید است و احساسات یک فرد را نمی‌توان مورد قضاوت قرار داد. فقط به خودش مربوط است و مسئله‌ای شخصی است.

اگر بازیکنی دیر به تمرینات بیاید، برای بازی بعدی در لیست قرارش می‌دهید؟ (اشاره به عثمان دمبله) ما در رختکن یک سری قوانین داریم که خصوصی هستند. آیا تیم همانطور که من می‌خواهم بازی می‌کند؟ برداشت‌ها و نتیجه‌گیری‌ها بماند برای آخر فصل. فعلا روی تمرینات و کار روزمره تمرکز می‌کنیم.

آینده مارکوس یورنته؟ نمی‌دانم. از عملکرد او در هر جلسه تمرینی و همه بازی‌ها رضایت دارم. یک گوی جادویی هم ندارم که بدانم در آینده قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. نه او و نه هیچ بازیکن دیگری. تعویض‌های مکرر مودریچ؟ در تمام بازی‌ها تصمیماتی می‌گیریم که فکر می‌کنیم برای پیروزی تیم لازم است.

مارسلو؟ امیدواریم بتوانیم به زودی روی او حساب کنیم. مهم این است که وقتی مصدومی به تیم برمی‌گردد، مدام بدون مشکل تمرین کند. حال مارسلو خوب است. او فوتبالیست معرکه‌ای است اما بازی بدون آرامش و اطمینان خاطر - از مصدوم نشدن دوباره - و در بهترین فرم نبودن آن هم در دیداری که برای ما اهمیتی ندارد، کمکی به کسی نمی‌کند.

وینیسیوس؟ به نظرم او انتظارات را بالا برده است. او فقط 18 سال دارد و یک بچه است. او در همین سن هم در ترکیب رئال مادرید قرار گرفته و گلزنی کرده است. فقط چند ماه از پیوستن وینیسیوس به رئال مادرید می‌گذرد و عملکرد او عالی بوده است و ما از روند پیشرفتش رضایت داریم.

لالیگا را ترجیح می‌دهید یا اروپا را؟ هر دو. هیچ ترجیحی میان این دو و حتی کوپا دل ری و جام باشگاه‌های جهان ندارم. در هر تورنمنتی با رقابت طلب و سرزنده و باانگیزه باشیم. هرگز دید اولویت گونه به تورنمنت‌ها نداشتم و اساسا در رئال مادرید نباید چنین دیدی وجود داشته باشد و ما باید برای فتح همه جام‌ها تلاش کنیم. در همه رقابت‌ها حضور داریم و امیداریم تا انتها به همین روند ادامه دهیم. لیگ قهرمانان به بازیکنان انگیزه می‌دهد؟ تلاش ما بر این است که تیم در هر بازی تمام توانش را بگذارد. بازی‌های زیادی آن هم با فاصله اندک پیش رو داریم. به همین خاطر حفظ سطح تیم در همه بازی‌ها کار دشواری است و اساسا وظیفه مربی یک تیم بزرگ هم همین است که تیم را برای همه بازی‌ها در اوج نگه دارد. بازی‌های ملی را هم در این بین دارید. چالش همین است که با وجود همه موانع و مشکلات، برای تمام بازی‌ها در فرم ایده آل بمانید. در هر بازی برای پیروزی بازی می‌کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم

ترنت الکساندر آرنولد شام رویایی خود را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم