Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:52:16 GMT

لشکرکشی هواداران پدیده به تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۲۸۹۵

لشکرکشی هواداران پدیده به تهران

تیم فوتبال پدیده خراسان در بازی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تنها نخواهد بود. تعداد تقریبا زیادی از هواداران این تیم راهی تهران شدند تا در یکی از مهمترین بازی های فصل، تیمشان را تنها نگذارند.

به گزارش مشرق، در حالی که نتایج این فصل پدیده شور و حال خاصی را در میان هواداران این تیم در مشهد به پا کرده، برای اولین بار در تاریخ این باشگاه شش ساله حدود 500 هوادار مشهدی عازم ورزشگاه نقش جهان اصفهان شدند تا پدیده برابر سپاهان تنها نباشد و تجربه‌ای خوب برای این باشگاه رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استقبال کم‌سابقه باعث درخواست‌های متعدد هواداران پدیده این بار برای حضور در ورزشگاه آزادی و برای آخرین بازی نیم‌فصل اول برابر استقلال شد تا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری از سوی کانون هواداران این باشگاه برای نام‌نویسی از علاقمندان اختصاص یابد.


نکته جالب اینکه پر شدن لیست ثبت‌نام متقاضیان همراهی پدیده در تهران در کمتر از دو ساعت باعث سورپرایز مدیران باشگاهی شده است که به نظر می‌رسد حالا پدیده شش ساله را به سمت جایگاه تیم‌های ریشه‌داری چون ابومسلم و پیام رسانده و اتحادی کم نظیر را در میان هواداران فوتبال خراسان رقم زده‌اند.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: داور را واگذار می‌کنم به خدا!


روابط‌عمومی باشگاه پدیده که از ظهر دیروز مشغول عذرخواهی از هوادارانی است که برای ثبت‌نام به این باشگاه مراجعه می‌کنند، به دلیل تعدد حضور هواداران در باشگاه، نهایتا امروز با انتشار خبری ضمن تقدیر از همراهی هواداران این باشگاه، پر شدن لیست‌های اعزام را رسما اطلاع‌رسانی کرده و درخواست کرد که هواداران دیگر به باشگاه مراجعه نکنند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه استقلال پدیده مشهد هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح عفاف و حجاب در سالن اجتماعات شهدای فراجا گفت: جوانان و خون‌های زیادی برای اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است بنابراین همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در کنار هم با همدلی و همراهی این پدیده شوم را جمع کنند.
آیت الله رسول فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، گفت: کسی که کشف حجاب می‌کند باید برابر قانون با وی برخورد شود.
وی با تاکید بر انجام کار‌های فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با پدیده بی‌حجابی از تمامی متولیان و تلاشگران عرصه عفاف و حجاب قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • لشکرکشی گارد ایالتی تگزاس برای فلسطین!
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!