Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، غلامرضا طراوت در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون حق منطقه جنگی برای کارمندان آموزش و پرورش استان در شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم  و منطقه خارگ اجرایی نشده بود که با پیگیری های مدیرکل آموزش و پرورش استان این مهم مورد موافقت مسوولان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری های مداوم آموزش و پرورش استان با وزارت آموزش و پرورش، احکام منطقه جنگی٢٠ و ٢٥ درصد برای فرهنگیان شهرستان های مذکور صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه برقراری حق منطقه جنگی کارمندان دولت از درخواست های بحق کارمندان دولت در این شهرستان ها بود افزود: مقرر شده این حق از اول شهریور ماه امسال در احکام حقوقی کارمندان لحاظ و از این پس در فیش حقوقی آنان پرداخت شود.

وی تاکید کرد: تمام سعی ما در مجموعه آموزش و پرورش استان بر این است که با انجام کارهای اداری، در پایان آذرماه این مبلغ در حقوق کارمندان شهرستان های تعیین شده لحاظ شود.

طراوت تصریح کرد: برقراری این حق موجب افزایش حقوق و مزایای کارمندان، تقویت راندمان کاری و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنان می شود.

وی گفت: بر این اساس فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلان آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند تا 25درصد امتیازحقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا20درصدحقوق ثابت هرکدام از کارمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حقوق کارمندان آموزش و پرورش استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امتحانات نهایی باعث عدالت آموزشی می‌شود چرا که تمام سوالات در همه مناطق کشور یکسان است.

وی افزود: امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود و دانش‌آموزان با ظرفیت خود سوالات را پاسخ می‌دهند.

گفته شده، امتحانات نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری با تاکید بر محتوای کتاب درسی و جداول بارم بندی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است و سوالات به گونه‌ای طراحی می‌شود که اگر دانش‌آموزان مفاهیم را مفهومی یاد گرفته باشند، مشکلی نخواهند داشت.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش نیز گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد تأثیر قطعی رسیده است، این سوابق تحصیلی مربوط به دروس پایه دوازدهم است که سهم دروس عمومی ۲۸ درصد و دروس تخصصی ۲۲ درصد است.

گفتنی است که سهم سوابق تحصیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ به ۶۰ درصد و کنکور به ۴۰ درصد می‌رسد که ۳۰ درصد مربوط به دروس عمومی و ۳۰ درصد مربوط به دروس اختصاصی است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان