Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارات اخیر کریستیانو رونالدو درباره جو رختکن کهکشانی‌ها پاسخ داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از مصاف فردا شب رئال مادرید مقابل زسکا مسکو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به اظهارات اخیر کریستیانو رونالدو پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در مصاحبه اخیرش با دو نشریه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت و کوریره دلواسپورت از جو موجود در رختکن رئال مادرید انتقاد کرد و مدعی شد که در این تیم برخی از بازیکنان خودشان را از سایرین بهتر می‌دانند.

سولاری کنفرانس خبری‌اش را با پاسخ به سؤالی درباره وضعیت تیمش آغاز کرد و گفت:« ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان را در بهترین شرایط ممکن به این بازی برسانیم اما این کار آسانی نیست.

رونالدو: دوست دارم مسی به ایتالیا بیاید/ فروتنی بازیکنان یوونتوس بیشتر از رئالی‌هاست

سولاری سپس درباره اظهارات رونالدو گفت: تواضع خصلت مردان بزرگ است به همین دلیل و ارزش‌هایی این چنینی بوده است که این باشگاه بزرگ توانسته تا این اندازه موفق باشد. کریستیانو برای همیشه یکی از ما و بخشی از تاریخ رئال مادرید خواهد بود و احساساتش هم به خود او تعلق دارند و هیچکسی نمی‌تواند درباره او قضاوتی داشته باشد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها درباره نیمکت‌نشینی ایسکو و آسنسیو هم عنوان کرد: من قبلاً به این سؤال پاسخ داده‌ام و لازم است که بروید مطبوعات را مرور کنید.

سولاری در پاسخ به این سوال که آیا امسال قهرمانی در لالیگا را ترجیح می‌دهد یا لیگ قهرمانان اروپا، تأکید کرد: هر دوی آنها و همینطور جام حذفی و جام جهانی باشگاه‌ها. ما قهرمانی در همه جام‌ها را می‌خواهیم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو

نیمه اول ال کلاسیکوی رفت در مونتجوئیک برای رئال اصلا خوب پیش نرفت. بارسا تیم بهتر زمین بود و می‌توانست بیش از یک‌بار نیز دروازه رئال را باز کند. رئال مقاومت کرد و در نیمه دوم ورق را برگرداند. 

ابتدا روی شوت سهمگین جود بلینگام بازی مساوی شد و ستاره انگلیسی در دقیقه پایانی بازی نیز گل دوم را زد تا رئال در زمین بارسا ۱-۲ پیروز شود.

آن اولین ال کلاسیکوی رسمی جود بلینگام بود و موفق به دبل شد. او اگر امشب بتواند دروازه بارسا را باز کند، با رکورد دو ستاره سابق رئال برابری خواهد کرد: رونالدو و فن نیستلروی که در یک فصل در هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا دروازه بارسا را باز کرده‌اند. 

رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال در ال کلاسیکوهاست و نیستلروی نیز در فصل ۰۷-۲۰۰۶ در برتری ۲-۰ بازی رفت گل اول رئال را زد و در بازی برگشت که ۳-۳ مساوی شد نیز دبل کرد. این چالش بزرگ و جذاب جود در بازی امشب خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!