Web Analytics Made Easy - Statcounter

بقالی رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: واحد‌های تولیدی وخدماتی شهرستان میاندوآب به صورت دوره‌ای ومرتب پایش زیست محیطی می‌شوند، اما صاحبان این واحد‌ها باید خود پایشی انجام دهند و نتایج آن را اعلام کنند.

بقالی با بیان اینکه طی روز‌های گذشته در چند مرحله پایش‌های دوره‌ای از صنایع صورت گرفته است افزود: این واحد‌ها شامل کارخانه قند ،واحد‌های معدنی شن و ماسه وتعدادی واحد غذایی بود که ضمن پایش فعالیت و آلایندگی ان از پساب خروجی این واحد‌ها نمونه برداری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندواب اظهار داشت: وجود هرگونه آلودکی منوط به آنالیز نتایج ازمایشگاه معتمد و بررسی پارامتر‌های اندازه گیری شده است و صدور پیگیری اخطاریه زیست محیطی، پایش وضعیت موجود واحد‌ها از نظر آلودگی از دیگر اقدامات انجام شده توسط کارشناسان اداره محیط زیست است.

انتهای پیام/ن

پایش  زیست محیطی واحدهای آلاینده در میاندوآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست پایش زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • ۲۰ درصد پسماندهای خانگی پلاستیک‌ است
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه