Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@15:42:22 GMT

چگونه هتل پرستاره و ارزان رزرو کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۰۵۹

چگونه هتل پرستاره و ارزان رزرو کنیم؟

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همچنین در ایام در شهرهای شمالی کشور می‌توان برای رزرو هتل با قیمت مناسب اقدام کرد.

چگونه؟ کاملا واضح است که با کاهش حجم سفر به برخی از مناطق کشور، هتل‌هایی که با کاهش مسافر مواجه شده‌اند، تخفیف‌هایی را برای مسافران در نظر می‌گیرند؛ اما چگونه می‌توان از میزان تخفیف‌ هتل‌ها آگاه شویم و همچنین هتل مناسب خود را پیدا کنیم سوالی است که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جاباما شما می‌توانید به لیستی کامل از هتل‌های ایران و میزان تخفیف‌های آن‌‎ها دسترسی یابید.

شما می‌توانید با کمک این سامانه جامع و معتبر  در هر نقطه از کشور، هتل مورد نظرتان را انتخاب و قیمت آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید. به عنوان مثال برای یافتن لیست هتل‌های شهرهای مختلف مانند مشهد، تهران، شیراز و...  کافیست نام این شهر را انتخاب و  از لیست هتل‌های این شهر، برای رزو هتل‌ در تهران اقدام کنید.

با جاباما همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی درباره هتلی که قصد اقامت در آن را دارید بدست آورید. موقعیت جغرافیایی، دوری و نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، دکوراسیون و امکانات هتل و... از اطلاعاتی است که در وب‌سایت‌های معتبر به مسافران ارائه می‌شود؛ اما شما در جاباما یک امکان دیگر هم دارید؛ شما می‌توانید با مطالعه نظر افرادی که پیش از شما در هتل مورد نظرتان اقامت کرده‌اند، اطلاعاتی دقیق‌تری به دست آورید.

پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های داخلی، حتی در روزهای تعطیل از دیگر مزیت‌های رزررو هتل با جاباماست. به این ترتیب اگر شما به هر دلیلی برای رزرو هتل با مشکلی مواجه شوید، مرکز تماس جاباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک شما می‌آید.

اگر هم به هر دلیلی سفرتان به شهر مورد نظر لغو شد، می‌توانید به راحتی مبلغ پرداختی بابت رزرو هتل را استرداد کنید.

پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید، پس از رزرو بلیط قطار ، هوایپما یا اتوبوس به جاباما مراجعه کنید و هتل خود را با چند کلیک ساده رزرو کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس ایام تعطیلات ایران زمستان مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران سلطنت هتل‌ها

فرارو- رزرو اقامتگاه توسط مسافران نوروزی در تعطیلاتی که پشت‌سر گذاشتیم به شکلی بوده که سهم گزینه‌های غیرمجاز فاصله معناداری با اقامتگاه‌های رسمی داشته است. اطلاعات منتشر‌شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشخص می‌کند تقریبا ۷۵ درصد مسافران نوروزی به‌جای رفتن سراغ هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر و بقیه اقامتگاه‌های رسمی و مجاز، از اقامتگاه‌های غیرمجاز و غیررسمی مثل خانه‌های شخصی سردرآوردند. دلایل اجتماعی و اقتصادی احتمالا توجیهی برای آمار‌های اخیر در حوزه گردشگری است که مسئله اول ارتباطی به این مطلب ندارد و مسئله دوم هم طبق بررسی‌های فرارو نمی‌تواند دلیلی برای آمار‌های اعلام‌شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.

به گزارش فرارو؛ رزرو هتل‌های چهار ستاره در استان مازنداران که اتفاقا دومین استان محبوب از حیث گردشگری در تعطیلات نوروزی معرف شده، می‌تواند حداقل شبی دو میلیون و ۵۰۰، ۶۰۰ هزار تومان هزینه داشته باشد. مثلا رزرو اتاق در هتل سالار دره ساری از شبی دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و این هزینه برای سوئیت‌های شش نفره تا چندبرابر بالا می‌رود.

رزرو اقامتگاه‌های غیررسمی در استان مازنداران و شهر ساری، با این حال حداقل از نظر اقتصادی توجیهی ندارد. مثلا در همین شهر ساری، میزبان یکی از ویلا‌های معمولی و بدون استخر بابت هر شب اقامت در این روز‌ها رقمی نزدیک دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. رقمی که اتفاقا به‌خاطر اتمام تعطیلات نوروزی، نسبت به هفته‌های ابتدایی فروردین تقلیل پیدا کرده است.

هرمزگان بعد از مازنداران در جایگاه سومین استان محبوب برای مسافران و گردشگران به‌حساب می‌آید. یعنی جایی که جزیره کیش، قشم، بندرعباس و ... وجود دارد و از قدیم و ندیم جزو استان‌های مهم این حوزه به‌حساب می‌آید.

رزرو هتل‌آپارتمان‌های قشم همزمان با آخرین روز‌های فروردین امسال، به‌شکل رسمی و قانونی می‌تواند در ارزان‌ترین حالت و رفتن سراغ گزینه‌های اقتصادی شبی ۵۰۰، ۶۰۰ هزار تومان خرج بردارد. مثلا میزبان یکی از همین آپارتمان‌ها که شرط تحویل اتاق را دریافت مدارک هویتی اعلام کرده، با ۵۲۰ هزار تومان آماده اجاره است. با کمی جست‌وجو در پلتفرم‌های کمترشناخته شده حوزه گردشگری به یکی از همان اقامتگاه‌های غیررسمی در قشم رسیدیم.

رزرو هتل‌آپارتمانی که در قشم به آن اشاره کردیم برای اقامت دو مسافر، شبی یک میلیون آب می‌خورد و طبق تصاویری که در آگهی ووجود دارد، آپشن‌های خاص و ویژه‌ای هم در این آپارتمان دیده نمی‌شود.

رزرو اقامتگاه در گیلان در حدفاصل تعطیلات نورزی امسال به‌شکلی محاسبه شده که باید این استان را چهارمین مقصد مورد علاقه مسافران بدانیم. در استان گیلان و به‌طور خاص شهری مثل بندرانزلی پیدا کردن سوئیت‌های ساحلی رسمی با بودجه‌ای در حد ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد. حالا کسی که به‌جای اقامتگاه‌های رسمی در بندرانزلی سراغ گزینه‌های غیررسمی می‌رود، در بهترین حالت متحمل چنین هزینه‌ای می‌شود.

آپارتمان یکخوابه و قدیمی‌سازی که بین اقامتگاه‌های غیرمجاز بندرانزلی پیدا کردیم، بابت هر شب میزبانی از مسافرانی که به آنجا می‌روند، دقیقا ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. بدنیست بدانید در این آپارتمان که از نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزو اقامتگاه‌های غیزمجاز دسته‌بندی می‌شود، به‌جز تلویزیون و یک یخچال هتلی، امکانات دیگری انتظار مسافران را نمی‌کشد.

تهران مثل روال سال‌های گذشته جزو مهمترین استان‌ها در سفر‌های نوروزی بوده و آنطور که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌گوید، عید امسال شاهد بیش از نیم‌میلیون اقامت رسمی در این استان بودیم. از این نظر با هفتمین استان مهم در این بخش طرف هستیم که برای یک شب اقامت در هتل‌های سه‌ستاره و نسبتا معمولی آن باید دست‌کم یک میلیون و ۴۰۰، ۵۰۰ هزار تومان کنار گذاشت. اما با کمی جست‌وجو در فضای مجازی به انبوهی از اقامتگاه‌های غیررسمی و آپارتمان‌های جورواجور می‌رسیم که یک شب اقامت در گزینه‌های موجود در جنوب شهر تقریبا به همین اندازه آب می‌خورد.

دیگر خبرها

  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها