Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه طی اظهاراتی گفته است که عربستان سعودی نگران مشخص شدن عاملان پشت پرده قتل جمال خاشقجی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «مولود چاووش اوغلو» روز سه شنبه طی اظهاراتی گفت: عربستان سعودی از مشخص شدن نام عاملان پشت پرده قتل خاشقجی واهمه دارد.

وی افزود: ما شواهد موجود درباره قتل خاشقجی را با کشور‌های دیگر شامل عربستان سعودی به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه ترکیه ضمن بیان این مطلب که این کشور با مجامع بین‌المللی درباره آغاز تحقیقات بین‌المللی درباره قتل خاشقجی رایزنی می‌کند گفت: هیچگونه همکاری از سوی عربستان در موضوع قتل خاشقجی و موارد کشف شده در این پرونده دریافت نکردیم.

چاووش اوغلو ضمن مطرح کردن این سؤال که آیا عربستان از مشخص شدن مقامات بلند پایه پشت پرده قتل خاشقجی واهمه دارد، گفت: ترکیه و کانادا درباره احتمال درخواست برای آغاز تحقیقات بین‌المللی درباره قتل خاشقجی اتفاق نظر دارند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی قتل خاشقجی جمال خاشقجی ترکیه جمال خاشقجی مولود چاووش اوغلو وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح